Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svarte på en sms sendt fra en av selgerene, og vipps så har jeg signert bedriftsavtale, med høyt bruddgebyr! Prøvde til og med å angre før de hadde sendt sim kort, men det gikk de ikke med på. Ble fortalt at det kom til å koste 299 i mnd, får fakturaer på rundt 500 kr hver mnd. Helt elendig kundeservice i tillegg! Godt gjort av Phonero å lure en 20 år gammel student, takk for den lærepengen!
Ingenting er bra med Phonero. LIGG UNNA!! De skylder sin elendige dekning på telefonene..
Jeg ble lurt inn i en bedriftsavtale med 24 måneders binding. Etter 24 måneder skulle jeg ut av bedriftsavtalen og fikk beskjed om å betale 3750 kr i bruddgebyr. Etter 24 måneder setter de deg på ny binding. Det er ikke lett å komme seg ut av uten å bli flådd. Er dessverre en dyrekjøpt erfaring fra min del Har ingen positive ting å si om Phonero.
Selgere er aggressive, det loves tjenester like gode som andre sine selskap - men er elendig! For all del pass hva du trykker på når du snakker med dem, jeg kom bort i en knapp som de hadde sendt over SMS og da hadde jeg plutselig undertegnet avtale for hele bedriften. Dette er svindlere som ikke holder det de lover!! Svindel!!!
Bor i Stavanger, men ble anbefalt av Phonero å koble vekk 4G - for å få bedre dekning. Det funker, men er vel ikke en fremtidsrettet løsning? (firmaabb. Så får ikke byttet..)
Dårlig dekning, dårlig kundeservice- og som nevnt flere ganger tidligere, vanvittig dyrt å komme seg ut av. Det desidert dårligste løsningen vi har hatt i vår bedrift. De som har gitt full score tidligere her MÅ være ansatte.
Skal være blant de laveste på pris, beste på dekning. Ingenting lever opp til forventningene.