Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en hyggelig samtale med A. Han kom m litt tips om hvordan jeg kan se mine abonnement-kostnader. Alt fungerer bra så langt 👍 Fornøyd:)
Tusen takk for hyggelig omtale, Morten! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊Hilsen Dina i Phonero.
God service og fornøyd med Phonero sin app. Rask service med å oppgradere abonnement.
Så hyggelig å lese omtalen din, Mette😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Etter et par valg fikk jeg tilbud om å bli ringt opp ved å trykke på 0, etter et par minutter hadde en hyggelig dame på tråden som kunne svare på alle mine spørsmål, enkle og greie svar. Jeg kan vanskelig se at servicen kan bli bedre! Nå ryker resten av Telenor hos meg😊
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Setter pris på dialog og vilje/evne til å finne optimal løsning også utenfor "boksen". Flink kontakt/saksbehandler som dokumenterer fungerende kundedialog. L
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Kundesenteret er Veldig service innstilt og hjelpsomme. Flinke til å følge opp. Selgeren lovet kanskje litt for mye, men kundesenteret har fulgt det opp. Har nettopp skiftet abonnement. Er godt fornøyd med dekningen.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Vårt lille firma har de beste erfaringer med Phonero.
Så utrolig hyggelig å lese, Sibbe! Vi er kjempe glad for at dere vil være kunde hos oss😊 Hilsen Dina i Phonero.
De svarer raskt på tlf, slipper å stå i kø. Det jeg ringte og spurte om ble fikset på 5 min.
Tusen takk for kjempe hyggelig omtale, Ariel 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.