Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe bra service og hjelpsomme ansatte. Ha en fin dag videre
Hei, Anna. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Med ønske om en fin dag videre til deg og :) Hilsen Christer, Phonero
Vi var på biltur i Europa, og brukte GPS på telefonen. Så gikk vi tom for strøm, og da spør telefonen om PIN-kode. Den husket jo ikke jeg, men via samboers telefon fikk vi kjempeservice på kveldstid. Uten denne hjelpen hadde vi ikke funnet hotellet vårt den kvelden.
Heisann, Rune. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Visste du at i appen Ditt Phonero har du alltid tilgang til din PIN og PUK-kode, dette gjelder også på nettsiden dp.phonero.no. i Administrator-portalen Din Bedrift finner du også PIN og PUK til alle dine nummer. Veldig glad for at vår kundeservice kunne hjelpe dere med å komme trygt frem. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
God pris på abonnement og ingen plutselige overraskelser på faktura. Enkelt å forholde seg til på intuitiv hjemmeside ved behov for endringer.
Heisann Tor. Så gøy å se at du er fornøyd med oss! På nettsiden/portalen Din Bedrift (db.phonero.no) har du alltid oversikt over alle kostnader, forbruksutvikling og fakturaen. Her kan du også endre abonnement, erstatte SIM og mye mer. Tusen takk for din tilbakemelding! Hilsen Christer, Phonero
Opplever Phonero som en god leverandør av teletjenester til bedriften. Gode priser, rask og god service, og tilfredsstillende produkter tilpasset vårt behov.
Heisann Ruben. Veldig hyggelig å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Etter å ha prøvd flere andre aktører uten å være fornøyd, er det nå lett å anbefale Phonero. Har hatt god oppfølging hele veien, gode priser og strålende kundeservice. Alt i alt, meget fornøyd.
Hei Jonny. Tusen takk for fin omtale! Dette var hyggelig å lese 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn! Hilsen Mads, Phonero
Vår bedrift skiftet til Phonero januar 2019 og har ikke angret dette siden. Høy kvalitet på produkter, service og sentralbordsystem. Rask håndtering av feilmeldinger. Lydhør for innovasjoner og vi registrere at løsninger som vi kommet med allerede ble implementert i nye oppdateringer bare 6-9 måneder senere. Enkelte små geografiske områder har dårligere dekning enn Telenor-nettet, men dette er lite problematisk i vår hverdag, selv om våre ansatte er mye på reise i vår region. Phonero ble en mye rimeligere løsning for vårt selskap og vi kan absolutt anbefale dem på det sterkeste. Jacob S. Daglig leder
Heisann Jacob! Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. For dekningen du viser til har vi nå 5G til 2 av 3 nordmenn og bytter utstyr over hele landet i et enormt arbeid for å styrke og utvide vår dekning. På våre nettsider kan du registrere adresse og få beskjed når det planlegges arbeid i dette området på SMS. (https://www.phonero.no/varslingstjeneste) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! :) Hilsen Christer, Phonero
Kan anbefale Phonero på det sterkeste. Bra service, og brukervennlige apper.
Hei. Tusen takk for fin omtale, Rune! Vi er veldig glad for at du er fornøyd med oss 😊 Mvh Mads Phonero