Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blev lurt av en telefonselger. Koster 3000,- at annulere avtalen.
Ble lurt av selger inn i en 2 års bindingsavtale der hvor jeg ble lovt lave priser, men fikk det styrt motsatte med et kundeservice som er på randen til ubrukelig. Koster 3000,- å bytte, noe som ble en svært kostbar erfaring.
De nekter å godta min muntlige oppsigelse når jeg ringer 03222. Får ikke sendt en skriftlig beskjed om at jeg vil si opp fasttelefonen. Serveren sier at noen opplysninger mangler selv om jeg har fylt ut alt i kontaktskjema. Elendig webside. En ting er sikkert, jeg skal få den sagt opp om det enn skal koste.
De fakturerer oss for overforbruk ihht dataavtale, deretter beklager de feilen da abb. ikke ble strupet på 128kb/s som annonsert og lover å kreditere. Det skjer aldri og nå to måneder senere så mener de vi likevel skal betale. Utrolig dårlig kundeservice, sørg for å ha ALT SKRIFTLIG når det gjelder dette firmaet. Vi ser nå etter ny leverandør.
Svarte på en sms sendt fra en av selgerene, og vipps så har jeg signert bedriftsavtale, med høyt bruddgebyr! Prøvde til og med å angre før de hadde sendt sim kort, men det gikk de ikke med på. Ble fortalt at det kom til å koste 299 i mnd, får fakturaer på rundt 500 kr hver mnd. Helt elendig kundeservice i tillegg! Godt gjort av Phonero å lure en 20 år gammel student, takk for den lærepengen!
Ingenting er bra med Phonero. LIGG UNNA!! De skylder sin elendige dekning på telefonene..
Jeg ble lurt inn i en bedriftsavtale med 24 måneders binding. Etter 24 måneder skulle jeg ut av bedriftsavtalen og fikk beskjed om å betale 3750 kr i bruddgebyr. Etter 24 måneder setter de deg på ny binding. Det er ikke lett å komme seg ut av uten å bli flådd. Er dessverre en dyrekjøpt erfaring fra min del Har ingen positive ting å si om Phonero.