Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle si opp mitt e simkort, dette ble fikset på 1 min 😊
Så fint å høre at alt gikk i orden! 😊 Tusen takk for omtalen, Ronny! Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig bra sjatt! Raskt og konsist! Fikk hjelp i forhold til bytte av abb og godkjenning😃
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Tatiana! Hilsen Cecilie i Phonero.
Ganske bra kominikasjon med (anonymisert navn) takk for hjelp.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Furkan! Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og god hjelp. Første steg hjalp ikke, men var tilgjengelig til det var fikset
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Lena! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Raskt og effektiv handtering med gode svar. Både teknisk og praktisk.
Så fint å lese, Arild! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg føler meg lurt. Ble ringt mange ganger fra Phonero og tilbudt abonnement (bedrift). Ble lovet lav pris på ca 200 kr og ingen bindingstid. Viser seg at de ikke oppgir tilleggskostnader, slik at alle fakturaer ble dyrere enn antatt. I tillegg informeres man ikke om at det er 3 mnd oppsigelsestid. Det betyr at man må skriftlig (og med signatur) gir beskjed om at man planlegger å skifte abonnement om 3 mnd! Hvis man ikke gjør dette, faktureres man dermed fra 2 ulike leverandører de neste 3 månedene tross ingen bruk av Phonero-abonnoment! Lureri!!!
Hei Heidi! Det var leit å høre din opplevelse, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
God dekning. God nettbutikk. God kunde service. Gode priser!
Så hyggelig å lese, Jørn! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.