Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er blitt kasteball mellom avdelingene i Phonero og vi klarer ikke å følge selgerne der på hvordan de tenker oppsettet vårt (2stk firma på samme plattform). De ønsket bare å sette igang når alt er fullstendig kaos. Vi trekte oss derfor ut (hevet avtalen før de satte igang) og da fikk vi frem den aggressive Phonero. Hyggelig selger først, men en fullstendig idiot når alt kommer til penger. Mvh Forretningsmann.
Jeg sitter i klistret pga bindingstid.. 3.000,- pr. abb - 12 ansatte. Elendig kundeservice. Salgskonsulent som bare serverte løgner etc etc..
Disse har gode priser, men det som gjelder faktura? Nei, vet du hva. Dersom du betaler faktuta innen fristen, stenger de telefonen din og krever 400kr for å åpne abo. igjen? + en faktura kommer fra "lindorf"? Og den andre som du også må betale kommer fra selve Phonero? Disse stjeler bare penger og har null system!
Har du først kommet inn i dette selskapet koster det dyrt å komme seg ut. kr. 3,700,- ink. mva. pr. abonnementsnummer blir fort mye penger for ingenting. De kan ikke spesifisere hva avbrudds-gebyret skal dekke. Signering av omfattende abonnementsavtale pr. sms er på kanten av hva som er seriøst når det dreier seg om en omfattende binding på minimum 24 mnd. Passer du ikke på sitter du i saksa for nye 24 mnd.
Phonero ser bra ut men hvis du går i vilkårene finner du at de har kr 3000 bruddgebyr + utkjøp av forrige binding. Dette betyr at hvis Phonero kjøper deg ut fra et firma, for å komme ut av Phonero må du betale kr 6000 eks. mva pr. abonnement. Dårlig dekning i utlandet. Ingen grense på data og data utover datapakken din er kr 2/MB (dyrere enn i utlandet)
Klarer ikke sende ut faktura etter avtale. Sperrer mobilen, beklager og åpner og det gjentar seg.. Elendig...
Phonero har en oversiktlig dashboard-app. Det er det eneste jeg har vært fornøyd med som kunde her. Jeg ble bedriftskunde hos Phonero, da en hyggelig selger kunne tilby kostnadsfri overgang til dem, utkjøp av bindingstid hos daværende leverandør, og bedre ordninger enn standard avtale på bruk utenfor EU. Det kunne nesten høres for godt ut til å være sant. Og ganske riktig: det var IKKE sant: - Phonero hadde selvsagt (og rimelig nok) et tak for hva som kunne dekkes av utkjøp fra tidligere leverandør. Stikk i strid med hva selger lovet. - Phonero legger på et beløp på faktura for utkjøp i tillegg, og tar i praksis tilbake en del av utkjøpskostnadene som de i utgansgpunktet dekket. Veldig irriterende! - Vilkårene for bruk utenfor EU, var ufravikelige - hva selger måtte ha lovet av bruk i Australia og USA hadde ingen verdi. Kundeservice har utvist særdeles lite forståelse for mine henvendelser om dette. Eposter preget av impulsivt raseri har nesten vært komisk lesing. Ved direkte kontakt med selger, la vedkommende seg flat for feilinformasjonen, og han lovet å dekke et avtalt beløp. Dette var en prinsippsak for meg, og selger var i følge han selv opptatt av å opptre ryddig og bevare sitt gode navn og rykte i bransjen. Det er til dags dato ikke blitt gjort opp, til tross for gjentatte påminnelser. Denne løgnen føyer seg bare inn i alle de andre usannhetene han har servert, jeg er svært skuffet, men dessverre ikke overrasket. Så her sitter vi i klisteret og må ufrivillig være kunde hos dette svindelforetaket frem til utløpsdato. Jeg advarer på sterkeste alle andre fra å bli kunder her. Det loves spesielt god kundeservice, men det er bare tomme løfter. Mitt klare råd er: velg en annen operatør!