Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Takker vedkommende som har brukt sin tid på å løse mitt problem med ruter, datamaskin og printer .Hilsen lykkelig bruker av Phonero mobil og internett-leveraranse. Alt kan bli bedre men i dette tilfellet vet jeg ikke hva som skulle kunne blitt bedre. Jack S. S.
Så hyggelig omtale, tusen takk! 😊 Vi setter stor pris på at du er fornøyd med våre tjenester. Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Godt med support som fungerer! Fikk fort hjelpen jeg trengte for å gjenopprette adgang til mobilen. Ukomplisert og veldig hyggelig!
Så bra vi kunne hjelpe deg å få åpnet telefonen! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og god sevice god hjelp hyggelig betjening gode løsninger
Takk for hyggelig omtale, Arild! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Første operatøren jeg har hatt som ikke sperrer marine nett å ikke gjør noe med det. Dyrere en de fleste og dårlig dekning. Totalt stryk.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask, effektiv og strålende service fra phonero utsendte personen idag. Problemet ble løst, vi fikk passende tlf og headset som ønsket. Godt utført og vi er fornøyd.
Tusen takk for hyggelig omtale, Johanna! 😊 Så fint å høre at det ordnet seg med utstyret. Hilsen Cecilie i Phonero.
Trengte hjelp med aktivisering av sim kort til ipad. Kundebehandler skjønte fort problemstillingen min og løste det med engang.
Tusen takk for hyggelig omtale, Cecilie! 😊 Så bra du fikk en rask løsning på problemet! Hilsen Cecilie i Phonero.
… ble bare litt overraska i sommer da jeg tok båt Til Tyskland og fikk regning på 5-600 kr - uten at jeg var klar over det. Ser etterpå at jeg kan reservere meg for databruk på båt…. Men visste ikke det!
Hei Inga! Takk for omtalen, det setter vi stor pris på 😊 Vi er alltid tilgjengelig om du skulle ha spørsmål til våre tjenester. Hilsen Cecilie i Phonero.