Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med løsningen for alle våre mobiltelefoner.
De har tilsynelatende rimelige abonnementer, men kostnadene går FULLSTENDIG BANANAS om du bruker noen få megabytes mer data enn du har bestilt. Ekstra datapakker kan bestilles, men MÅ være bestilt på FORHÅND, ellers kan månedsprisen MANGEDOBLES på FÅ minutter!
Aldri opplevd dårligere service. Rett og slett et firma som lurer kunder. Holder ikke det som blir avtalt! Umulig å komme ut av kontrakt.
Elendig service og dyrt å ringe fra Europa til Norge.
Vi er blitt kasteball mellom avdelingene i Phonero og vi klarer ikke å følge selgerne der på hvordan de tenker oppsettet vårt (2stk firma på samme plattform). De ønsket bare å sette igang når alt er fullstendig kaos. Vi trekte oss derfor ut (hevet avtalen før de satte igang) og da fikk vi frem den aggressive Phonero. Hyggelig selger først, men en fullstendig idiot når alt kommer til penger. Mvh Forretningsmann.
Jeg sitter i klistret pga bindingstid.. 3.000,- pr. abb - 12 ansatte. Elendig kundeservice. Salgskonsulent som bare serverte løgner etc etc..
Disse har gode priser, men det som gjelder faktura? Nei, vet du hva. Dersom du betaler faktuta innen fristen, stenger de telefonen din og krever 400kr for å åpne abo. igjen? + en faktura kommer fra "lindorf"? Og den andre som du også må betale kommer fra selve Phonero? Disse stjeler bare penger og har null system!