Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk som lovet redusert prisen på abonnementene i vår bedrift med over 50%. Full Telenor-dekning og veldig god service med fast konsulent.
Skjulte kostnader, automatisk fornying av avtale og dårlig service!
Gode priser. Ingen ventetid på support. Lett å forandre avtale hvis behovet endrer seg.
Vi er et lite firma men ganske normal telefonbruk. Phonero har likevel klart å overraske oss gang på gang med skjulte kostnader og dårlig varsling. Hvis man har 1GB data inkludert i abonnement blir man ikke varslet ved overskridelse, men fakturert en helt syk sum pr mb opp til kr. 3.000, - (noe man fort havner på med denne summen pr mb). Skulle man merke at man passerer grensen så finnes det ingen muligheter for oppgradering eller endring i helger eller på kveldstid da de ikke har support da, dermed må man slå av mobildata eller telefon for å unngå disse gebyrene! Vi oppfatter det slik at Phonero spekulerer bevisst i dette og at dette er deres måte å tjene penger på, glad avtalen vår endelig er over.
Har fire telefoner registrert på bedriftsabonnement. Dyrt å ringe og gjøre stort utover det, som SMS, data osv, men fungerer og administreres greit og oversiktlig.
Låst i 10 mnd. til og bytter garantert når tiden er oppe!
Automatisk avtalefornyelse uten varsel, kun 5-sifret dyre kundeservicenumre, høye kostnader og eller bindingstid ved omgjøring av abonnement. Jeg forlater så raskt jeg kan.