Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selgere som lover gull og grønne skoger, men når det kommer til et stykke stemmer ikke noe Her var det ikke bruddgebyr og bra dekning Men plutselig var det både bruddgebyr og dårlig dekning Ta alltid opp avtale med selger på bånd om dere skulle prøve det men best å styre unna
Hallo! Vi setter pris på tilbakemeldingen din, selv om den er negativ. Det gir oss muligheten til å forbedre oss. Vi beklager for eventuelle misforståelser, og ønsker å se nærmere på saken. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan få sett nærmere på denne saken. Hører fra deg Hilsen Christer
Rask og god hjelp fra kundeservice da jeg måtte ha hjelp til å installere e sim på ny «gadet». Det var ikke rett frem, men kundebehandler var løsningsorientert og fikk løst min utfordring. Mange takk!
Hallo! Vi setter stor pris på din positive tilbakemelding. Det er fantastisk å høre at du fikk den hjelpen du trengte fra vår kundeservice. Vi er her for å sikre at du får den beste opplevelsen mulig. Takk for at du delte din erfaring! Hilsen Christer
Et selskap som selger seg inn til enkeltmannsforetak og småbedrifter på en useriøs måte. Det som skjer er at de ikke opplyser om at priser er uten moms (De ramser det raskt opp og tar det opp på bånd og bruker det som bevis på at du har fått info når du angrer dagen etter) men ikke minst at de heller ikke opplyser om at når du inngår "deriftsavtale" så har du etter loven heller INGEN ANGRERETT. Dette utnytter de ved å ha et skyhøyt bruddgebyr på kr 3000 - igjen pluss moms - altså kr 3750 PR ABONNEMENT du har inngått! I tillegg bonder de deg i 2 år - og hvorfor inngå et anonnement med slike vilkår? Lokkes du med mobil el.l for å inngå abonnement krever de OGSÅ at denne betales tilbake som om ikke bruddgebyret skulle være en kompensasjon for evt slike ting. Håper vi sammen kan bidra til å luke ut dette useriøse selskapet fra markedet.
Hei! Vi er virkelig lei oss for den opplevelsen du har hatt. Det er viktig for oss å sikre at våre kunder har full forståelse av alle aspekter av avtalen de inngår med oss. Dine bekymringer er tatt på alvor og vi vil undersøke dette umiddelbart. Send meg gjerne epost med kontaktinformasjon og gjerne litt mer informasjon til [email protected], så kan vi få sett på dette med en gang. Hører fra deg Hilsen Christer
Bytte til Phonero gikk utmerket, men kunne vært planlagt bedre i forhold til dobbel fakturering i 1mnd. Phonero FUNGERER.
Hallo! Vi setter pris på din positive tilbakemelding om overgangen til Phonero. Vi beklager eventuelle misforståelser angående faktureringen. Din feedback er viktig for oss og vil hjelpe oss med å forbedre våre tjenester. Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale! Hilsen Christer
Tusen takk for fantastisk god oppfølging og gode avtaler.
Hei! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med vår oppfølging og avtaler. Vi setter stor pris på din positive tilbakemelding. Hilsen Christer
Har benyttet Phonero sammenhengende i mange år nå, ut noen problemer. Kundeservice har respondert svært raskt i de tilfellene at den gode app'en ikke har hatt en enkel løsning. Kan anbefales!
Hei Johan! Det er flott å høre at du har hatt en problemfri opplevelse med Phonero over flere år, og at vår kundeservice har levert rask respons når det har vært nødvendig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Christer
R. took the time to take me through the bedriftsnett platform and answer my questions. Friendly, patient and service focused. I learned and understood a lot thanks to this call. I used the « call me back » option and it took only 15 minutes before I was called back. Happy about the service!
Hi Clarisse! We're thrilled to hear that "R" was able to guide you through the bedriftsnett platform and answer all your questions. We aim to provide friendly and focused service. Also, glad to hear that our "call me back" feature met your needs! Thank you for sharing your experience! Regards Christer