Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig service og dyrt å ringe fra Europa til Norge.
Vi er blitt kasteball mellom avdelingene i Phonero og vi klarer ikke å følge selgerne der på hvordan de tenker oppsettet vårt (2stk firma på samme plattform). De ønsket bare å sette igang når alt er fullstendig kaos. Vi trekte oss derfor ut (hevet avtalen før de satte igang) og da fikk vi frem den aggressive Phonero. Hyggelig selger først, men en fullstendig idiot når alt kommer til penger. Mvh Forretningsmann.
Jeg sitter i klistret pga bindingstid.. 3.000,- pr. abb - 12 ansatte. Elendig kundeservice. Salgskonsulent som bare serverte løgner etc etc..
Disse har gode priser, men det som gjelder faktura? Nei, vet du hva. Dersom du betaler faktuta innen fristen, stenger de telefonen din og krever 400kr for å åpne abo. igjen? + en faktura kommer fra "lindorf"? Og den andre som du også må betale kommer fra selve Phonero? Disse stjeler bare penger og har null system!
Har du først kommet inn i dette selskapet koster det dyrt å komme seg ut. kr. 3,700,- ink. mva. pr. abonnementsnummer blir fort mye penger for ingenting. De kan ikke spesifisere hva avbrudds-gebyret skal dekke. Signering av omfattende abonnementsavtale pr. sms er på kanten av hva som er seriøst når det dreier seg om en omfattende binding på minimum 24 mnd. Passer du ikke på sitter du i saksa for nye 24 mnd.
Phonero ser bra ut men hvis du går i vilkårene finner du at de har kr 3000 bruddgebyr + utkjøp av forrige binding. Dette betyr at hvis Phonero kjøper deg ut fra et firma, for å komme ut av Phonero må du betale kr 6000 eks. mva pr. abonnement. Dårlig dekning i utlandet. Ingen grense på data og data utover datapakken din er kr 2/MB (dyrere enn i utlandet)
Klarer ikke sende ut faktura etter avtale. Sperrer mobilen, beklager og åpner og det gjentar seg.. Elendig...