Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei Som mobilkunde er jeg ikke fornøyd. 28.7 kjøpte jeg 10 GB, og dette ble slettet allerede 01.08. Det er helt hinsides at man ikke får bruke opp det man har betalt for, i det minste burde man få en hel måned samme når du kjøper GB. Dessverre har jeg jobb telefon, ellers hadde jeg ikke vært kunde hos dere lenger. Fikk ellers strålende service fra kundeservice for bedrifter da det gjalt bistand i jobbsammenheng.
Hei Solvor! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig hyggelig tone når man trenger hjelp, teknisk eller faktura
Takk for hyggelig omtale, Niels! 😊 Vi er her for å hjelpe deg med både stort og smått! Hilsen Cecilie i Phonero.
Takker vedkommende som har brukt sin tid på å løse mitt problem med ruter, datamaskin og printer .Hilsen lykkelig bruker av Phonero mobil og internett-leveraranse. Alt kan bli bedre men i dette tilfellet vet jeg ikke hva som skulle kunne blitt bedre. Jack S. S.
Så hyggelig omtale, tusen takk! 😊 Vi setter stor pris på at du er fornøyd med våre tjenester. Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Godt med support som fungerer! Fikk fort hjelpen jeg trengte for å gjenopprette adgang til mobilen. Ukomplisert og veldig hyggelig!
Så bra vi kunne hjelpe deg å få åpnet telefonen! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og god sevice god hjelp hyggelig betjening gode løsninger
Takk for hyggelig omtale, Arild! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Første operatøren jeg har hatt som ikke sperrer marine nett å ikke gjør noe med det. Dyrere en de fleste og dårlig dekning. Totalt stryk.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask, effektiv og strålende service fra phonero utsendte personen idag. Problemet ble løst, vi fikk passende tlf og headset som ønsket. Godt utført og vi er fornøyd.
Tusen takk for hyggelig omtale, Johanna! 😊 Så fint å høre at det ordnet seg med utstyret. Hilsen Cecilie i Phonero.