Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært utsatt for svindelforsøk et par ganger i livet mitt, og måten phonero selger seg inn på, minner meg veldig om svindel. Jeg er blitt forsøkt villedet inn i et bedriftsabonnement jeg ikke skal ha, med bindingstid på 2 år. Jeg er bevisst forsøkt ført bak lyset av selger. Her er saken. I forkant av avtale og båndopptak - Selger brukte uoppfordret ord som "ingen bindingstid", og mente at de var billigere en ice. Selger informerer IKKE tydelig for meg at det er snakk om en bedriftsavtale. Selger burde vite at hun villeder meg, siden jeg snakker om min sønn på 8 år, sin telefon-klokke og et tvillingkort til den. Og selger gjør heller ingen forsøk i å rette opp i den misforståelsen om at jeg opplagt tror dette er snakk om vanlig privatabonnement. Det er gjennom samtalen (før opptak) ingen spørsmål om jeg har, eller vil vil ha privatabonnement eller bedriftsabonnement. Jeg er heller ikke kjent med Phonero fra tidligere så det kunne jeg ikke vite, at de driver med bedrift. Samtale før opptak varte lenge -Så ved opptak sier selger, at nå skal vi bare gå igjennom skjematisk det vi nettopp har snakket om, noe som ikke stemmer. I båndopptak kommer det frem mye nytt og jeg blir regelrett satt ut, da jeg ikke skjønner at jeg holder på å bli forsøkt lurt. På lydbånd unnlater hun å si bindingstid så lenge det lar seg gjøre og bruker ord som avtaleperiode, noe jeg ikke skjønner hva er i og med at hun har forsikret meg om at det er ingen bindingstid, samt flere andre forhold på opptak som ikke har vært snakket om tidligere. Jeg godkjenner ikke kjøreregler når hun ber meg om det, i båndopptaket, for det var for mye ukjent. Jeg opplevde å bli snakket i munnen på når jeg prøver å si noe - Og jeg oppfattet det slik at dersom Phonero vil ha bindingstid DERSOM de måtte kjøpe meg ut av ICE - noe de ikke har behøvd. For jeg var akkurat ferdig med en bindingstid med ICE. Alt dette beviser at på båndopptaket kommer det frem helt nye kjøreregler jeg ikke har hørt snakk om tidligere. Jeg er satt ut - og forvirret, og det er tatt opp på bånd. Telefonnummer mine er private - Selv om jeg har et enmannsforetak og et organisasjonsnummer. Jeg har ikke egen bedrifts telefon eller abonnement. Og jeg lurer på hvor mye mer negativ omtale ønsker Phonero å få på blant annet Trust Pilot - ja hva blir det neste? Er det dette Phonero ønsker? Etter nærmere undersøkelse viser det seg at firmaet som jobber for Phonero heter got2get og de bor og jobber i fra Spania.
Hei, Kristin. Slik du forklarer det her skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker å sjekke videre opp i saken. Ta kontakt med oss på [email protected] legg ved telefonnummeret ditt og gjerne nummeret du ble ringt opp av slik at vi kan undersøke og foreta nødvendige tiltak. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. For å oppnå dette mener vi at det er svært viktig å være tydelig på avtaletype, eventuell bindingstid om man ønsker det, og priser. Som kunde ønsker man å vite hva man betaler for og hvilken avtale man kan inngå. For å sikre åpenhet påser vi at disse detaljene kommer svært tydelig frem skriftlig i tilbud slik at man kan foreta best mulig vurdering, for videre å fritt kunne godta eller avslå tilbudt avtale. Hører fra deg sik at vi kan se nærmere på saken og foreta nødvendige tiltak. Hilsen Christer, Phonero
Alltid kjapp og god service fra de på kundesenteret hos Phonero. Gode, stabile og oversiktlige løsninger på bedriftsnett og bedriftsportal. Meget fornøyd :-)
Heisann Trond. Så gøy at du er fornøyd med vår produktene Bedriftsnett og Bedriftsportalen, og kundeservicen. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Kombinerer mobilabonnement og internett til konkurransedyktig pris og vilkår.
Heisann Richard. Så gøy å se at du er fornøyd med oss! I Din Bedrift får du enkel oversikt over alle abonnementene og kan administrere datapakker og kan til og med bestille ekstra SIM-kort ved behov. Tusen takk for fin tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Er kjempefornøyd, alltid vennlige operatører som sørger for å løse utfordringene jeg som kunde har.
Hei, John. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Meget dårlig oppfølging fra support, liten evne til å respondere tilbake samt forskjellig info gitt fra support. Vurderer nå å si opp kundeforholdet både for mitt eget firma samt andre jeg administrerer over.
Hei, Jan. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss og vi vil gjerne se nærmere på saken. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] md en kort forklaring av saken så kan vi se nærmere på det. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Summetonen er lik uansett leverandør, men kundeservice er det du trenger mest av . Phonero er der alltid, kjapt og presist uten unødvendig tullball.
Hei, Carl Så gøy at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi jobber alltid for å bli bedre og vi setter pris på tilbakemeldingen din, som motiverer oss til å fortsette forbedringen. Selv som Bytt favoritt i 2021 og EPSI vinner i Bedriftsmarkedet slår vi oss ikke til ro, men fortsetter å jobbe mot å bli enda bedre fremover. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Raskt svar og svært god hjelp! Jeg hadde mistet pin koden og fikk gode råd og rett kode - som jeg forstår kan endres i mobilen
Heisann Jakob Takk for fin tilbakemelding. PIN og PUK har du alltid tilgang til i Ditt Phonero, både appen og på nettsiden. I appen kan du også se forbruk på data og bestille ekstra dersom du skulle ha behov for det. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero