Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lyttet til mitt problem. Forstod raskt. Søkte umiddelbart opp konstruktiv løsning.
Hei Hans, Så gøy å se at du er fornøyd med oss. Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Trygt og godt , billig og ryddig , oversiktelig…..
Hei Magne, Tusen takk for hyggelig oppsummering! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Mvh Mads, Phonero
Gratis servicetelefon! Fikk ikke opp bilder på dette abonnementet. Fikk hjelp med innstillingene. 😊
Hei, Karen. Så glad for at vi kunne bistå deg med utfordringen du hadde :) Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero.
For oss har Phonero vært en stabil og god leverandør i mange år. De forstår og tilpasser sine løsninger godt til vårt årshjul som innebærer svært hektiske sommermåneder og helt annerledes værdag ellers i året. Alltid god service å hyggelig, kunnskapsrik support😀
Heisann Jostein Takk for tilbakemeldingen. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
I en stadig voksende organisasjon med hyppig behov for endringer i telefoniløsninger har Phonero vist enorm vilje til å bistå med god og rask kundeservice.
Hei, Marius Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Send oss gjerne beskjed på [email protected] om hva du mener vi kunne gjort bedre slik at vi kan forsøke å jobbe med dette fremover. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
God sevicw, greie priser og god dekning. Har ikke hatt problemer med abbonementet mitt over hide.
Heisann Irene. Godt å se at du er fornøyd. I appen Ditt Phonero kan du også enkelt se hvor mye data du har igjen samt ha tilgang til PIN og PUK-kode. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Ble ringt for å høre om jeg var fornøyd og fikk litt ekstra info om abonnementet mitt og hvilke tilbud de hadde.
Heisann Julie. Takk for hyggelig tilbakemelding! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss og vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag videre. Hilsen Christer, Phonero