Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøvde å skifte til annet selskap, men ble forelagt et bruddgebyr på 6000kr. De skulle ha dekket de 3000kr. De selv hadde betalt. Skyhøye priser på utvidet databruk uten varsling på forhånd, dvs fikk varsel men kun med beskjed om at hastighet ville gå ned. De tok 3kr/MB i overforbruk. Nå er bindingstid over, men får opplyst at de har 3mnd. Oppsigelsestid. Har nok ikke lest alt med liten skrift, men hold dere unna.
Dem ljuger å lover ting dem ikke kan stå for ved levering.
Jeg vil ikke anbefale Phonero. Dårlig oppfølging, kun åpent på dagtid.
Lurer oss som kunder med lovnad om lave kostnader, samt autofornyer abonnement uten varsel. Tilbakeholder også din kopi av kontrakt.
Phonero varsler forbruk på 50% og 100%. Ikke på 80% som er det naturlige. Dette er rent spekualtivt for å tjene penger på overforbruk, som koster en formue. Hold dere langt unna!
Får ikke engang videresendt anrop. Faller også ut i en samtale.
Virker ikke som Phonero takler andre telefoner enn iPhone!