Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har en sak gående, selger sa ingenting om at prisen var uten moms eller at det ikke var 14 dager angrefrist, han påstår også at dekning er meget bra her jeg bor. Hadde besøk av min datter som bor i Oslo ho har den her mobiloperatøren, ho måte ut av huset og gå 100 meter for å få ringt, å kjøre over en kilometer for å kunne sende epost, håper det går bra for meg å jeg får kansellere avtale.
Hei Arild. Slik skal det selvfølgelig ikke være! Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] Husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Mads Phonero
Bra bedriftsnett og rask kundeservice via vår kontaktperson, det er ikke mer å si :-)
Hei. Tusen takk for fin omtale, Linda! Vi er veldig glad for at du er fornøyd med oss 😊 Mvh Mads Phonero
Vi har i mange år nå vært kunde hos Phonero. Vår erfaring er at Phonero er en totalleverandør av teletjenester som tilfredsstiller våre behov. De har en rask og effektiv kundservice, og prisen har vist seg veldig god når vi har matchet mot andre leverandører.
Hei Øyvind. Veldig hyggelig å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Phonero hjelper rask og har tett oppfølging i ettertid. Hyggelige ansatte som alltid bidrar til effektiv behandling av ulike problemstillinger.
Hei Anniken . Tusen takk for en kjempe fin omtale 😊 Dette var super hyggelig å lese! Vi skal sørge for at det fortsetter sånn! Hilsen Mads, Phonero
Veldig hyggelig service! Rask problemløsning. Samtalen var ren nytelse.
Hei Sebastian. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk 😊 Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Phonero ringte meg, jeg var interessert i noe billigere enn jeg hadde. Var solgt inn tidlig i samtalen, og da jeg mot slutten ble informert om at abonnementet måtte stå på enkeltmannsforetaket mitt for at jeg skulle få den gode prisen, tenkte jeg ikke over, og ble ikke gjort oppmerksom på konsekvensen av å tegne abonnementet med mitt foretak. Her er konsekvensene - mva tilkommer (det ble ikke billigere, tvert om) - det er betydelig dårligere dekning der jeg er vant til å ha full dekning - de har er bruddgebyr på 3000kr Har vært i kontakt med kundeservice for å si ifra. Føler meg lurt! Vil dele mine erfaringer med så mange som mulig, selv om jeg føler meg litt dum som gikk på «svindelen»
Hei Thomas. Vi takker for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Informasjon om bedriftsavtaler skal fremgå svært tydelig. Vi ønsker derfor å undersøke dette. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Fikk rask hjelp på en hyggelig måte. Nettopp fått nytt abb og hadde ikke endret pinkode. Var på reise og gikk tom for strøm, så var veldig fint å få hjelp!
Hei Åse. Godt å se at du er fornøyd. 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero