Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De fakturerer oss for overforbruk ihht dataavtale, deretter beklager de feilen da abb. ikke ble strupet på 128kb/s som annonsert og lover å kreditere. Det skjer aldri og nå to måneder senere så mener de vi likevel skal betale. Utrolig dårlig kundeservice, sørg for å ha ALT SKRIFTLIG når det gjelder dette firmaet. Vi ser nå etter ny leverandør.
Svarte på en sms sendt fra en av selgerene, og vipps så har jeg signert bedriftsavtale, med høyt bruddgebyr! Prøvde til og med å angre før de hadde sendt sim kort, men det gikk de ikke med på. Ble fortalt at det kom til å koste 299 i mnd, får fakturaer på rundt 500 kr hver mnd. Helt elendig kundeservice i tillegg! Godt gjort av Phonero å lure en 20 år gammel student, takk for den lærepengen!
Ingenting er bra med Phonero. LIGG UNNA!! De skylder sin elendige dekning på telefonene..
Jeg ble lurt inn i en bedriftsavtale med 24 måneders binding. Etter 24 måneder skulle jeg ut av bedriftsavtalen og fikk beskjed om å betale 3750 kr i bruddgebyr. Etter 24 måneder setter de deg på ny binding. Det er ikke lett å komme seg ut av uten å bli flådd. Er dessverre en dyrekjøpt erfaring fra min del Har ingen positive ting å si om Phonero.
Selgere er aggressive, det loves tjenester like gode som andre sine selskap - men er elendig! For all del pass hva du trykker på når du snakker med dem, jeg kom bort i en knapp som de hadde sendt over SMS og da hadde jeg plutselig undertegnet avtale for hele bedriften. Dette er svindlere som ikke holder det de lover!! Svindel!!!
Bor i Stavanger, men ble anbefalt av Phonero å koble vekk 4G - for å få bedre dekning. Det funker, men er vel ikke en fremtidsrettet løsning? (firmaabb. Så får ikke byttet..)
Dårlig dekning, dårlig kundeservice- og som nevnt flere ganger tidligere, vanvittig dyrt å komme seg ut av. Det desidert dårligste løsningen vi har hatt i vår bedrift. De som har gitt full score tidligere her MÅ være ansatte.