Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle bytte fra far mins familie abonnement til phonero pga firmaet jeg jobber ville at jeg skulle over til phonero. Greit nok og får tilbakemeldinger om hvordan skal gjennomføres.. gjør som sagt tok tid og ble mye frem og tilbake med kundeservice.. det var ikke veldig gøy.. ellers greit abonnement så langt.. beklager men alt det stresset ga dere en 3 stjerner fra mitt synspunkt.
Vi setter stor pris på omtalen din, Per-Arne! Tusen takk 😊Vi håper du blir fornøyd kunde hos oss, og vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en god kundeopplevelse. Hilsen Mads i Phonero.
Litt venting for å komme igjennom, men de ringer alltid tilbake. I dag fikk jeg løsningsvillig support og det er det viktigste!
Vi setter stor pris på omtalen din og beklager ventetiden, Elisabeth! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Blid og serviceinnstilt kundeservice, løsningsorientert.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Ina! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Gode løsninger for tjenester via app og god kundeservice 😊
Tusen takk for fin tilbakemelding, Bernt! 🙂 Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Hilsen Mads i Phonero.
Litt rot med mitt abbonement, men ble ordnet opp i umiddelbart når jeg tok kontakt.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Tor ! Hilsen Mads i Phonero.
Fikk den hjelpen jeg trengte bare jeg fikk forklart meg rett.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Frank! 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Var i tvil om hvordan jeg kunne avmelde innridning i sykefraværsperiode.
Så fint å høre at du fikk god hjelp, Ida! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Mads i Phonero.