Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kombinerer mobilabonnement og internett til konkurransedyktig pris og vilkår.
Heisann Richard. Så gøy å se at du er fornøyd med oss! I Din Bedrift får du enkel oversikt over alle abonnementene og kan administrere datapakker og kan til og med bestille ekstra SIM-kort ved behov. Tusen takk for fin tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Er kjempefornøyd, alltid vennlige operatører som sørger for å løse utfordringene jeg som kunde har.
Hei, John. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Meget dårlig oppfølging fra support, liten evne til å respondere tilbake samt forskjellig info gitt fra support. Vurderer nå å si opp kundeforholdet både for mitt eget firma samt andre jeg administrerer over.
Hei, Jan. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss og vi vil gjerne se nærmere på saken. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] md en kort forklaring av saken så kan vi se nærmere på det. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Summetonen er lik uansett leverandør, men kundeservice er det du trenger mest av . Phonero er der alltid, kjapt og presist uten unødvendig tullball.
Hei, Carl Så gøy at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi jobber alltid for å bli bedre og vi setter pris på tilbakemeldingen din, som motiverer oss til å fortsette forbedringen. Selv som Bytt favoritt i 2021 og EPSI vinner i Bedriftsmarkedet slår vi oss ikke til ro, men fortsetter å jobbe mot å bli enda bedre fremover. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Raskt svar og svært god hjelp! Jeg hadde mistet pin koden og fikk gode råd og rett kode - som jeg forstår kan endres i mobilen
Heisann Jakob Takk for fin tilbakemelding. PIN og PUK har du alltid tilgang til i Ditt Phonero, både appen og på nettsiden. I appen kan du også se forbruk på data og bestille ekstra dersom du skulle ha behov for det. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Proft og en samarbeidspartner som bryr seg.Det betyr mye for en bedrift at ting fungere 100% slik at kundene opplever en proff butikk/kjede som har orden på sentralbordet.
Hei, Tom. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Utrolig han hjelpe meg når jeg var i Polen og jeg mistet nett . Han hjelpe meg tre hanger og føler meg til at internett i mobil fungerte .😍😍
Heisann Fawaz Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero