Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super kundeservice.Lett å få kontakt og enkel fakturering igjennom Texcon.
Heisann Rune. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Veldig fornøyd med måten jeg ble mottatt på når jeg ringte kundeservice . Imøtekommende og veldig hjelpsom. Anbefaler de gjerne.
Hei, Bente. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi er stolte av å være EPSI vinner som beste kundeservice for bedrifter i 2021 (Og Bytt-favoritt) Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Blir alltid møtt med løsningsorientert og profesjonell support, uansett tema.
Hei, John. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Har bare en ting og si her konkurasedyktig i pris og masse hyggelige overraskelser gjennom året kan anbefales til mine kjente
Hei, Erik. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss :) Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss Vi setter pris på din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Hyggelig og serviceinnstilt bedrift. Jeg bytter aldri til noe annet!
Heisann, Lise. Veldig gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi er veldig stolte av å ha beste kundeservice for bedrifter, kåret av EPSI 2021, og vi er Bytt-favoritt. Tilbakemeldingen din gir oss motivasjon til å fortsette det gode arbeidet. Ha en fin dag og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Det var pris,men har ikke undersøkt priser fra andre,men det kan jeg jo gjøre,hvis ikke det er noe og gå på i pris hos dere,det er jo fint og få litt nye priser 🤔🤔
Hei Ole. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det :) Vi er her hvis dere skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Fikk rask og god service i dag for å løse et problem med Samsung Galaxy Watch 4. Problemet skyldes en bug hos Samsung.
Hei Atle. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Mads, Phonero