Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Både bestilling, rådgivning og support på våre litt spesielle behov har vært strålende bra :-) Gleder oss til å få benyttet alle funksjoner fullt ut og se besparelsene vi kommer til å oppnå! Hilsen HJ
Hei Hansjørg, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Mads, Phonero
Er veldig greit, så om det er noe så er det bare å kontakte de så ordner de det😀
Hei Per, Takk for din tilbakemelding, bringer dette videre til kundesenteret. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Lyttet til mitt problem. Forstod raskt. Søkte umiddelbart opp konstruktiv løsning.
Hei Hans, Så gøy å se at du er fornøyd med oss. Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Trygt og godt , billig og ryddig , oversiktelig…..
Hei Magne, Tusen takk for hyggelig oppsummering! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Mvh Mads, Phonero
Gratis servicetelefon! Fikk ikke opp bilder på dette abonnementet. Fikk hjelp med innstillingene. 😊
Hei, Karen. Så glad for at vi kunne bistå deg med utfordringen du hadde :) Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero.
For oss har Phonero vært en stabil og god leverandør i mange år. De forstår og tilpasser sine løsninger godt til vårt årshjul som innebærer svært hektiske sommermåneder og helt annerledes værdag ellers i året. Alltid god service å hyggelig, kunnskapsrik support😀
Heisann Jostein Takk for tilbakemeldingen. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
I en stadig voksende organisasjon med hyppig behov for endringer i telefoniløsninger har Phonero vist enorm vilje til å bistå med god og rask kundeservice.
Hei, Marius Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Send oss gjerne beskjed på [email protected] om hva du mener vi kunne gjort bedre slik at vi kan forsøke å jobbe med dette fremover. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero