Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tilnærmet umulig å komme seg ut av binding, eller få et fornuftig svar...
Har, fått prakket på meg Phonero fra bedriften. Lite fornøyd, problemer med oppsett og noen drøye utenlanstakster. Internett funker av og til men stort sett ikke utenlands. Anbefales IKKE!!!!!
Abonnement auto fornyes for ett år a gangen. Må sende brev innen bestemt dato og være bekreftet mottatt av Phonero før du kan si opp. Husk å skriv eksakt dato for oppsigelse for å si opp ditt abonnement. Nå som TELIA kjøper dem, ringte jeg support for å få stoppet abonnementet mitt. Påstår at de har full rett til å tvinge meg over på TELIA nett. Ble forbanna og minte de på at denne gangen er det de som bryter kontrakten. Truet med Forbrukerrådet, ble en annen tone da. Håper jeg kommer meg ut av dette helvete nå...
Svindel fra A til Å Kundebehandlere driver med løgn! Kom dere ut så fort det er mulig, for de som er der. Bytt ALDRI til Phonero.
For alle dere som på noe tidspunkt vil komme til å vurdere å tegne et abonnement med dette selskapet: STYR UNNA!!!
Hold dere langt unnna dette selskapet, har holdt på i 1 og et halvt år for og få byttet selskap. Dem har oppsigelsestid etter binding er gått ut.
Les godt gjennom vilkårene, liten skrift, hvis du ikke sier opp tre mnd før bindingen opphører, så binder du deg for nye 12 mnd.