Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 628 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 628 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 628 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 319
664
114
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 628 verifiserte omtaler på Bytt.no

Aldri mere Phonero

Omtale av  Olav

Hei. Jeg opplever flere ting som gjør at jeg vil forlate Phonero: 1) Da jeg ble kunde ble jeg lovt en avtale. I ettertid så viser det seg at avtalen ikke var slik som selger forklarte. Dere viser til signert avtale. Dere velger å legge all deres beslutning til den signerte avtalen. Jeg leste ikke avtalen grundig nok tydeligvis. Selgeren sluttet like etter at avtalen var inngått, og før avtalen trådte i kraft og den tekniske løsningen skulle settes sammen. 2) Dere har dobbelt så stort bruddgebyr som den leverandøren jeg hadde da jeg ble kunde hos dere. Løsningen er den samme. Dere har lagt inn bruddgebyr på telefonnr. som dere opprettet i deres system, for at mobilnr. mitt skal kunne fungere med IP-telefon. Dette ble jeg ikke informert om. 3) Dere la ikke inn samme datamengde på abonnementet mitt som jeg hadde (dere fikk fakturakopi av min tidligere avtale med spesifikasjoner). Dette førte til at jeg flere måneder gikk over datamengden, og «brukte opp» den kreditnotaen som dere la inn for dekning av bruddgebyr hos min tidligere leverandør. 4) Ved problemer med IP-telefonen nå i sommer, så skylder dere på mitt interne nett. Jeg har kjørt PING og Traceroute, og finner ingen ustabilitet i nettverket mitt. Feilen dukket plutselig opp, og nå virker det som det er bedre igjen. Men hvem vet? Dere legger all skyld på mitt nettverk fra første e-post. Ingen har ringt meg og forsøkt å feilsøke, eller bistå med problemet annet enn å svare på e-post. Oppsummert så har deres selskap vist meg hvordan man IKKE skal behandle en kunde. Derfor skal jeg forlate deres selskap, og kommer ikke til å anbefale dere til noen andre i fremtiden. Dere har en ukultur i deres kundeservice, noe som dere vil tape på i lengden.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bedriftsabonnement - man må være bevist på alle betingelsene ved avtaleinngåelse!

Omtale av  Phonero K

Har vært kunde hos Phonero siden oppstarten av selskapet og har hatt flere bedriftsabonnement frem til for ca. 1,5 år siden. Da endret jeg flere av anrops nummerne fra bedrift til privat abb. uten bindingstid. Ved overgang virket alt ok inntil jeg ble presentert bruddgebyr (på de flyttede nr.) pr. nr. på kr. 3. 000,-. Det skulle ikke påløpe bruddgebyr så lenge avtaletiden på 24 mnd. For lengst var utløpt. Etter en del kommunikasjon ( både via telefon med kundesentret og via mail) ble disse gebyrene slettet. Slettingen kom på ingen måte av seg selv - mildt sagt. Deretter har det for så vidt fungert greit vedr. fakturert beløp jfr. forbruk. Men folkens: - Vær opps - hvis dere skal si opp anropsnumrene til tross for at bindingstiden er utløpt, påløper det fortsatt et (brudd) gebyr ved portering over til en annen leverandør. Dette ble jeg opplyst står i avtalevilkårene. Ok, jeg burde selvsagt tilegne meg denne infoen ved avtaleinngåelsen, men synes nok det er vel drøyt å kreve ytterligere gebyr. Generelt velger jeg å oppsummere våre erfaringer med Phonero som middels positive.

Greit men ikke mer, dyrt nok

Omtale av  Morten B

Hyggelig kundeservice, bra hjelp, for høye priser, trege til justere ned priser, ikke bruk telefonen i USA, med Phonero abbonnement.

Stjeler fra de døde!

Omtale av  Pårørende

Phonero nekter å akseptere telefonisk oppsigelse og forsetter med å sende ut fakturaer til døde "kunder".

Spekulative kunderådgivere

Omtale av  Svein

Jeg har aldri opplevd dårligere kundeservice i noe selskap noensinne, uansett bransje. De er raske til å svare på kundeservice, men det virker som om "kunderådgiverne" du kommer i kontakt er eksperter på å lure deg inn i avtaler som koster deg dyrt. Her må du lese alt som står med liten skrift for du kan ikke stole på at de forteller deg sannheten!! Jeg gremmes over at jeg lot meg lure til å bytte til Phonero, og ser frem til at jeg snart er ferdig med deres tjenester.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hold deg unna Phonero

Omtale av  Nils

Min erfaring med Phonero er dessverre en skremmende opplevelse. En selger som unnlater å fortelle om alle tilleggsprisene, dekning som ikke tilsvarer andre leverandører, inkompetent kundeservice og dårlig håndtering av misfornøyde kunder. Så min anbefaling er å holde seg unna selskapet. Bare søk etter flere andre sin erfaring, så ser du at jeg er ikke den eneste, dessverre.

De greier ikke å registrere riktige opplysninger

Omtale av  Sofia

Dyrt og dårlig. De er mye dyrere enn andre telefonselskaper for vårt bruk. Vi ble i tillegg lurt på ekstra abonnement fordi de sendte med en haug simkort og ikke greide å portere telefonnummer som skulle porteres. Men det verste er at de ikke får til å sende faktura til rett tid, har sendt en rekke varsler på epost til en epostadresse som ikke eksisterer og ikke sender varsler til riktig telefonnummer. De har til og med sendt faktura med vårt firmanavn til en person i et annet firma i en helt annen bransje (det var i riktig by i det minste). Styr langt unna!

Phonero har 4 628 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR