Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri gå inn en avtale med dette selskapet! Jeg advarer på det sterkeste. Enormt høye priser for ekstra forbruk, fakturarot, lang bindingstid, voldsome ekstragebyrer. IKKE GJØR DEN TABBEN.
God service. Stabilt nett. Utmerket kundeoppfølging.
Phonero har blitt dårligere og dårligere på kundeoppfølging for bedrift - fungere bra i starten der en fikk raske svar tilbake på mailer, dette opplever jeg ikke lenger. Vil ikke anbefale dette selskapet til andre bedrifter slik jeg opplever dette selskapet nå! Vår virksomhet ble solgt til ny eier og ansatte ble overført til det nye selskapet. Det som da skjer er at vi får regningen på brudd på bindingstid når tidligere ansatte bytter til annen mobil leverandør.
Det virker ikke som at Phonero følger helt med i tiden hverken når det kommer til å bygge opp fremtidsrettede abonnement eller å gi eksisterende kunder nye fordeler som lavere priser i EU med videre. Det virker som om at Phonero er akterutseilt av selv Telenor og andre leverandører. Jeg vil personlig ikke anbefale Phonero til andre bedrifter selv om de fungerer bra nok til daglig drift og har en grei app og telefonsentral.
Jeg synes Phonero har god dekning, gode priser og god kundeservice.
Salgskonsulenten førte oss bak lyset mhp skjulte avgifter, bindingstid og bruddgebyr. Vi kan heller ikke sende MMS med abonnementet. Når vi forsøker å få kontakt med salgskonsulenten i dag blir det lagt på. En frustrerende og kostbar erfaring. STYR UNNA!!!!
Fikk tilbud om utbetaling av mitt abo. Men dette var vist ikke blitt registrert. Så summen måtte jeg dekke selv. Prisen var helt ok, men kundeservice kan du bare glemme om du har en normal jobb. Da må du gjerne vente et par dager for at de skal svare på mailen sin, veldig tungvidt at de stenger telefonene så tidlig..