Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk beskjed om at *43# og ringt ut skulle aktivere funksjonen samtale venter, 4 av mine ansatte har nå testet, fungerte ikke for noen av de. Fint med tilbakemelding som fungerer når man først skal bruke tid på å komme gjennom til en person. Ellers strålende fornøyd. Mvh Inger
Hei Inger! Takk for en fin vurdering 😊 Jeg tar med tilbakemeldingen din videre internt hos oss og undersøker dette. Hilsen Dina i Phonero.
Rask og greit å få den hjelpen jeg trenger. Flinke og hyggelige.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Phonero leverer alle våre telefonitjenester, vi opplever det som en stabil tjeneste med rike integrasjonsmuligheter som gjør vår kundestøtte-avdeling mer effektiv. Kundeservicen svarer alltid raskt og løser alle problemer.
Så hyggelig å lese omtalen din! Veldig gøy å høre at du er fornøyd med tjenestene våre😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
God erfaring, veldig smooth overgang med god oppfølging. App og dataløsninger fremstår som intuitive og moderne. God nettbutikk.
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Fikk god hjelp med det jeg trengte hjelp til. Personalet var veldig grei og hjelpsom.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Dere er vennlige og hyggelige. Får alltid god hjelp de gangene jeg ringer.👍
Så hyggelig å lese tilbakemeldingen din, Mona! Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Ble lovt at de dekket inntil 3000,- i bruddgebyr ved å gå over til Phonero. Jeg opplyste om at jeg hadde telefon på nedbetaling i ICE men selger sa ikke et ord om at bruddgebyr ikke dekket utstyr. Jeg ble lurt og fikk ikke medhold da jeg klaget.
Hei Gaute! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.