Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og løsningsorientert, strakk seg for å løse problemene.
Hei Asgeir! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår service. Vi streber alltid etter å være hyggelige og løsningsorienterte for å sikre at alle kundene våre er fornøyde. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring :) Hilsen Christer
Rask, hyggelig og informativ samtale med kundeservice, der vi kom fram til en løsning for vårt sentralbord i ferieavvikling, veldig fornøyd
Hallo Stig! Det er fantastisk å høre at du hadde en hyggelig og informativ samtale med vårt kundeservice-team. Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg med å finne en løsning for ditt sentralbord i ferieavviklingen. Hilsen Christer
Phonero har inkludert tjenester vi tidligere måtte betale for og som ikke var tilgjengelig hos tidligere leverandører. Byttet ble effektivt gjennomført, var godt planlagt og vi fikk til og med assistanse ved fysisk oppmøte av Phonero medarbeidere. Gode rapporterings- og adminverktøy, vi håndterer selv endringene og ved behov får vi rask og god assistanse. Vi er også godt fornøyd med dekning og stabilitet på tjenestene.
Hei Henrik! Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi er glade for å høre at byttet til oss gikk effektivt og at du er fornøyd med våre tjenester og støtte. Vi ser frem til å fortsette å gi deg god service i fremtiden. Hilsen Christer
Gammel som fra annen operatør sto i tlf. Derfor fikk vi ikke nett utland. Ut med sim og aktiverte esim og da løste problemet seg. Super service. Husk og nevne til andre at sim må ut av tlf
Hei! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at problemet ditt med bytte av abonnement til nytt SIM i utlandet ble løst raskt. Din tilbakemelding er viktig og vil hjelpe oss med å informere andre kunder om denne løsningen. Hilsen Christer
God informasjon og overføring av abonnement skjedde som avtalt og til nøyaktig avtalt tidspunkt!
Hei! Det er flott å høre at du hadde en sømløs opplevelse med overføring av abonnement. Vi jobber hardt for å sikre at prosessene våre er effektive og enkle for våre kunder. Takk for din positive tilbakemelding! Hilsen Christer
De har meget dårlig dekning og mange får ikke kontakt med deg og det er stadig brudd på linja pga minimal dekning. Jeg anbefaler å ikke vurdere Phonero, da de ikke er istand til å levere.
Hallo! Vi er virkelig lei oss for å høre om dine utfordringer med dekningen og kontakten. Vi tar tilbakemeldingen din seriøst og vil gjerne undersøke! Kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan undersøke området du opplever utfordring i, slik at vi kan se om det er oppgradering til 5G eller annet arbeid i området. Hører fra deg Hilsen Christer
Selgere som lover gull og grønne skoger, men når det kommer til et stykke stemmer ikke noe Her var det ikke bruddgebyr og bra dekning Men plutselig var det både bruddgebyr og dårlig dekning Ta alltid opp avtale med selger på bånd om dere skulle prøve det men best å styre unna
Hallo! Vi setter pris på tilbakemeldingen din, selv om den er negativ. Det gir oss muligheten til å forbedre oss. Vi beklager for eventuelle misforståelser, og ønsker å se nærmere på saken. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan få sett nærmere på denne saken. Hører fra deg Hilsen Christer