Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra Telenor til Phonero og angrer fælt. Dårlig dekning, Spesielt sms tjenesten er ikke til å stole på. Er man foreksempel med på en budrunde på et hus, så må man regne med at alle sms’er med høyere bud etc plutselig kommer inn alle sammen samtidig en god stund etter at budrunden er over og huset er solgt. har man først knyttet seg til Phonero, så er man stuck med dem i 24 mnd. De har et hemmelig bruddgebyr på 3000 kroner som de fakturerer dersom man bytter til en annen leverandør. Men prisene deres er bra, og kan således være et greit alternativ dersom man ikke er så avhengig av å være tilgjengelig hele tiden, eller ikke skal bruke telefonen til noe viktig.
Hei Bjarte. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, dette hørtes ikke bra ut! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt med deg. Hilsen Mads, Phonero
Ble oppringt av karismatisk telefonselger som solgte inn abonnement til god pris. Det kom i etterkant fram at denne prisen var eks. moms og MMS. I tillegg kom 2 års bindingstid og dårlig dekning.
Hei Karstein. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Informasjon om pris og eventuell bindingstid i bedriftsavtaler skal fremgå svært tydelig. Vi ønsker derfor å undersøke dette. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på det. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Jeg ble møtt av en usedvanlig imøtekommende og hjelpsom dame. Veldig hyggelig! Forbedringspunkt: lang ventetid, uklar stemme som etter noen minutters ventetid forteller at hvis du vil bli ringt tilbake, vennligst tast...sa hun 9 eller 0...eller?
Hei Arnfinn. Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero
Hyggelig fyr som solgte abonnementet. Fikk ikke med meg at det var 2 års bindingstid, MMS ikke inkludert og dekningsutfordringer. Blei også kjempedyrt når eg var på reise i Østerrike og Tyskland tross privat WiFi tilkoblet i begge land og forsiktig bruk.
Hei Elin. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero så langt. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Kontakt oss på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Mads, Phonero
Rause og gode tjenester (produkt). Fint mer flere simkort. " Min side" er oversiktlig. Vennlig, rask og god kundeservice. Fint å enkelt og raskt kunne velge tilbakering med plass i køen.
Hei. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Du får snakke med en person og ikke tastevalg og talemaskiner som løser saken.
Hei Tarjei. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre! Hilsen Mads, Phonero
Super kundeservice og konkurransedyktige priser. Veldig transparent og enkelt å forholde seg til.
Hei Morten. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte over å ha beste kundeservice for bedrifter 2021 (EPSI) og kunne tilby gode priser på våre tjenester. Hilsen Mads, Phonero