Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rause og gode tjenester (produkt). Fint mer flere simkort. " Min side" er oversiktlig. Vennlig, rask og god kundeservice. Fint å enkelt og raskt kunne velge tilbakering med plass i køen.
Hei. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Du får snakke med en person og ikke tastevalg og talemaskiner som løser saken.
Hei Tarjei. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre! Hilsen Mads, Phonero
Super kundeservice og konkurransedyktige priser. Veldig transparent og enkelt å forholde seg til.
Hei Morten. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte over å ha beste kundeservice for bedrifter 2021 (EPSI) og kunne tilby gode priser på våre tjenester. Hilsen Mads, Phonero
Har nylig aktivert mitt e-Sim og fikk veldig god hjelp hos kundeservice!
Hei Rebecca. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på det :) Vi er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Konkurranse dyktige priser, gode løsninger på felles bruk via mitt enkelt person foretak. Fikk et forbedret tilbud med økt databruk på mitt abonnement.
Hei Tor. Godt å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer og vår service. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Bruker Phonero på min arbeidsplass, er fornøyd til det bruket vi har. Veldig fornøyd med kundeservicen.
Hei Marte. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Har bare positivt å si om Phonero jeg. Sier opp min avtale på grunn av at jeg har mistet min summe tone og telefonen er frakoblet får 3 uker siden.
Hei Helge. Så hyggelig å se at du er fornøyd :) Vi setter pris på din tilbakemelding og er her om du skulle ønske å bli kunde igjen. Hilsen Mads, Phonero