Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice, skulle ønske appen var enklere å bruke når det er flere abonnement på en faktura
Vi setter stor pris på omtalen din, Edel! Tusen takk 😊 Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om du har noen ønsker til endring i app, så tar vi det gjerne med som et forslag til forbedring. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig hyggelig dame som svarte,fekk hjelp med en gang
Så hyggelig å lese, Asbjørn! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Kan til tider være lite intuitivt å finne frem i løsningen. Support har veldig gode kundebehandlere. De er raske og kan sitt system godt.
Vi setter stor pris på omtalen din, Marie! 😊 Tusen takk! Vi ønsker alltid innspill på hvordan våre tjenester kan bli bedre om du ønsker å sende oss en epost til [email protected]. Hilsen Cecilie i Phonero.
bare dekning i tette områder, ellers bare delvis dekning, i forhold til andre levereandører
Hei! Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Vi vil gjerne høre fra deg om du sliter mye med dekning i et område du befinner deg mye i. Ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har veldig gode priser på deres tjenester, men viktigst av alt er at de er superhyggelige å snakke med hvis det er noe. Helt topp!
Tusen takk for hyggelig omtale, Eric! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Får det produktet jeg føler jeg betaler for mwg god kundeservice
Så hyggelig å lese, Torgeir! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God service og hyggelig kundebehandler. Jeg fikk en god midlertidig løsning mens saken behandles videre.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Paul! Hilsen Cecilie i Phonero.