Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lærte hvor enkelt det var å styre sentralbordet til barnehagen! Visste ikke om sentralbordet. Dette skulle alle visst. Jeg skal si det videre til mine kollegaer.
Tusen takk for fin omtale! Så gøy å høre at du er fornøyd med sentralbordet vårt og vil anbefale det til kollegaene dine, det gjør oss veldig glad 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Hadde et spørsmål om faktura, ingen stor sum men allikevel nok til å lure på hva det var. Fikk raskt svar og god hjelp til å oppklare det jeg lurte på. Meget god service fra kundesenteret.
Så godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk av oss, Trond! Vi skal fortsette å levere deg den beste servicen når du er i kontakt med oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Etter to år er får vi fremdeles samme servicenivå som vi fikk ved innsalg og overgang til ny leverandør. Dette er ganske unikt, og vitner om en god og gjennomarbeidet organisasjon. Priser på tjenestene er selvsagt meget konkurransedyktige og stabiliteten er helt suveren.
Heisann Lasse. Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet vi har hatt frem til nå Hilsen Christer
Jeg syns Phonero har topp kundeservice , de er kjappe og kommer med løsninger kjapt . Anbefaler på det sterkeste å bruke Phonero
Hei, Moen Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Denne tar jeg med videre til kundesenteravdelingen :) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer
Ble tilbudt abonnement som om de var telia. Ble lovet fullt utkjøp av min tidligere leverandør. Får bare dekt 12000,- av min kostnad på å bytte til Phonero (telia?) av 38000,-!!!!!! Fikk ett par tusen i avslag på to IPhone 13. kunne kjøpt mange IPhone for mitt utlegg istedenfor !!!! Har tidligere hadd bedre dekning som ren telia-kunde 4G / 4G + . Sitter nå med ett abnormt der jeg har 1, 2 og sjelden 3 streker og aldri 4G der jeg bor!!! Selgeren tar ikke telefonen når jeg ringer " selv om han lovte at han er alltid der for meg , Sjef!" . Kronglete kundeservice der telefonnummer er gjemt som i en "påske rebus"! Er nå bundet i to år og må punge ut 84000,- + de 27000,- de ikke vil dekke !!! Så da sitter jeg her da med en prislapp på 111000,- (5 abonnement og to iPhone 13) Og en dekning som er innenfor det uansvarlige! Anbefales på ingen måte til noen! Erlend Forbannet snytt trønder!!!
Hei Erlend! Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Hilsen Dina i Phonero.
Det var så hyggelig å komme raskt frem til et levende menneske på kundeservice. En sjeldenhet i vår høyteknologiske hverdag hvor alle spørsmål man måtte ha bare henvises til nettsider og apper. Den levende phonerodamen guidet meg tålmodig og vennlig igjennom hvordan jeg kunne sende mer 4G til min sønn som hadde gått tom. Han skulle finne frem på et kart i kulda og mørket. Tusen takk til den levende phonerodamen!
Denne omtalen var virkelig fin å lese, Marianne! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Fin oppfølging, og informasjon om kapring. Hyggelig og grundig kundebehandler.
Så hyggelig å lese at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter slik. Hilsen Dina i Phonero 😊