Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero lokket meg med at regningen skulle bli lavere, men det stemte ikke. I tillegg trakk det mer nett når vi så film eller brukte APPer enn vårt abonnemnt et annet sted. Kundeservice var rett og slett forferdelig. Uhøflig og uærlige. Valgte faktisk å heller betale over 11.000kr for å slippe ut av avtalen enn å ha mer med dem å gjøre. Har aldri følt meg mer lurt.
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har pr d.d ikke noe å utsette på Phonero. Og da kan man ikke gjøre annet enn å gi full score👍🏼
Vi setter stor pris på din omtale Alf, og skal sikre at fortsetter slik! 😊 Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Oversiktlig og enkel side. Lett å følge med og oversikt over forbruk.
Så fint å høre Morten! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God service, kjapt å få svar. Lett å finne frem i både app og hjemmeside.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Gunn! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Utmerket kundeservice og god mobildekning både på land og på sjøen.
Så fint å høre Bernt! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
God service, bra dekning og hyggelige personer som svarer raskt hvis det er noe jeg må ha svar på. Alt til en fornuftig pris.
Tusen takk for omtalen Gunnar! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding og tar den med oss videre! Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har meget god brukervennlighet og fin service. Glad jeg byttet!
Tusen takk for hyggelig lesing Frode! 😊 Da skal vi gjøre alt vi kan for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.