Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt svar og svært god hjelp! Jeg hadde mistet pin koden og fikk gode råd og rett kode - som jeg forstår kan endres i mobilen
Heisann Jakob Takk for fin tilbakemelding. PIN og PUK har du alltid tilgang til i Ditt Phonero, både appen og på nettsiden. I appen kan du også se forbruk på data og bestille ekstra dersom du skulle ha behov for det. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Proft og en samarbeidspartner som bryr seg.Det betyr mye for en bedrift at ting fungere 100% slik at kundene opplever en proff butikk/kjede som har orden på sentralbordet.
Hei, Tom. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Utrolig han hjelpe meg når jeg var i Polen og jeg mistet nett . Han hjelpe meg tre hanger og føler meg til at internett i mobil fungerte .😍😍
Heisann Fawaz Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Trengte hjelp med å låse opp en telefon. Gode kontrollspørsmål og rask hjelp.
Heisann Kari. Så fint å se at du raskt fikk hjelp til det du trengte. Vi jobber hele tiden med å bli bedre og ser frem til å fortsette vårt samarbeid. Hilsen Christer, Phonero
Ble mot med løsnings orientert kunde behandler! De svart romlig rask!
Hei, Steveland Så flott å se at du er fornøyd med vår svartid og våre løsningsorienterte kundebehandlere! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
På Chat oppnås rask kontakt samt god og effektiv hjelp
Hei, Trond. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Kontakt oss gjerne på [email protected] med hva du mener vi kunne gjort bedre. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero.
Ingenting å sette fingeren på. Både mobilab. og mobilt bredbånd virker som det skal.
Heisann Olav. Så fint å se at du er fornøyd med både mobilabonnement og mobilt bredbånd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero