Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig brukervennlig sentralbord og en fantastisk kundeservice.
Hei, Hilde. Veldig gøy å se at du er fornøyd med Bedriftsnett og vår kundeservice! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Phonero er topp på kunde service, hyggelige og du blir tatt meget godt vare på som kunde! Anbefaler svært gjerne! Mvh
Hei, Olav. Godt å se at du er fornøyd! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Å bli møtt med velvillig forståelse for behov når mitt hastverk i en krevende situasjon trengte imøtekommenhet, er profesjonalitet hvor relasjon oppleves like viktig som forretning! Imponerende!
Heisann Øivind. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Får greie og gode tilbakemeldinger ved henvendelse til support , bl.a.
Hei, Anne. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Hyggelig kundeservice, enkelt å bruke, god brukervennlighet på min side
Heisann Gjert. Tusen takk for fin tilbakemelding. Så godt å se at brukervennligheten i Ditt Phonero er god! Ditt Phonero er som du sier "min side", men visste du at bedriften også har mulighet til å bruke Din Bedrift hvor dere kan administrere alle abonnementene på avtalen, endre datapakker, bestille nye abonnement og mye mer. Kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi dere i gang. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Jeg har vært utsatt for svindelforsøk et par ganger i livet mitt, og måten phonero selger seg inn på, minner meg veldig om svindel. Jeg er blitt forsøkt villedet inn i et bedriftsabonnement jeg ikke skal ha, med bindingstid på 2 år. Jeg er bevisst forsøkt ført bak lyset av selger. Her er saken. I forkant av avtale og båndopptak - Selger brukte uoppfordret ord som "ingen bindingstid", og mente at de var billigere en ice. Selger informerer IKKE tydelig for meg at det er snakk om en bedriftsavtale. Selger burde vite at hun villeder meg, siden jeg snakker om min sønn på 8 år, sin telefon-klokke og et tvillingkort til den. Og selger gjør heller ingen forsøk i å rette opp i den misforståelsen om at jeg opplagt tror dette er snakk om vanlig privatabonnement. Det er gjennom samtalen (før opptak) ingen spørsmål om jeg har, eller vil vil ha privatabonnement eller bedriftsabonnement. Jeg er heller ikke kjent med Phonero fra tidligere så det kunne jeg ikke vite, at de driver med bedrift. Samtale før opptak varte lenge -Så ved opptak sier selger, at nå skal vi bare gå igjennom skjematisk det vi nettopp har snakket om, noe som ikke stemmer. I båndopptak kommer det frem mye nytt og jeg blir regelrett satt ut, da jeg ikke skjønner at jeg holder på å bli forsøkt lurt. På lydbånd unnlater hun å si bindingstid så lenge det lar seg gjøre og bruker ord som avtaleperiode, noe jeg ikke skjønner hva er i og med at hun har forsikret meg om at det er ingen bindingstid, samt flere andre forhold på opptak som ikke har vært snakket om tidligere. Jeg godkjenner ikke kjøreregler når hun ber meg om det, i båndopptaket, for det var for mye ukjent. Jeg opplevde å bli snakket i munnen på når jeg prøver å si noe - Og jeg oppfattet det slik at dersom Phonero vil ha bindingstid DERSOM de måtte kjøpe meg ut av ICE - noe de ikke har behøvd. For jeg var akkurat ferdig med en bindingstid med ICE. Alt dette beviser at på båndopptaket kommer det frem helt nye kjøreregler jeg ikke har hørt snakk om tidligere. Jeg er satt ut - og forvirret, og det er tatt opp på bånd. Telefonnummer mine er private - Selv om jeg har et enmannsforetak og et organisasjonsnummer. Jeg har ikke egen bedrifts telefon eller abonnement. Og jeg lurer på hvor mye mer negativ omtale ønsker Phonero å få på blant annet Trust Pilot - ja hva blir det neste? Er det dette Phonero ønsker? Etter nærmere undersøkelse viser det seg at firmaet som jobber for Phonero heter got2get og de bor og jobber i fra Spania.
Hei, Kristin. Slik du forklarer det her skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker å sjekke videre opp i saken. Ta kontakt med oss på [email protected] legg ved telefonnummeret ditt og gjerne nummeret du ble ringt opp av slik at vi kan undersøke og foreta nødvendige tiltak. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. For å oppnå dette mener vi at det er svært viktig å være tydelig på avtaletype, eventuell bindingstid om man ønsker det, og priser. Som kunde ønsker man å vite hva man betaler for og hvilken avtale man kan inngå. For å sikre åpenhet påser vi at disse detaljene kommer svært tydelig frem skriftlig i tilbud slik at man kan foreta best mulig vurdering, for videre å fritt kunne godta eller avslå tilbudt avtale. Hører fra deg sik at vi kan se nærmere på saken og foreta nødvendige tiltak. Hilsen Christer, Phonero
Alltid kjapp og god service fra de på kundesenteret hos Phonero. Gode, stabile og oversiktlige løsninger på bedriftsnett og bedriftsportal. Meget fornøyd :-)
Heisann Trond. Så gøy at du er fornøyd med vår produktene Bedriftsnett og Bedriftsportalen, og kundeservicen. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero