Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelig service! Rask problemløsning. Samtalen var ren nytelse.
Hei Sebastian. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk 😊 Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Phonero ringte meg, jeg var interessert i noe billigere enn jeg hadde. Var solgt inn tidlig i samtalen, og da jeg mot slutten ble informert om at abonnementet måtte stå på enkeltmannsforetaket mitt for at jeg skulle få den gode prisen, tenkte jeg ikke over, og ble ikke gjort oppmerksom på konsekvensen av å tegne abonnementet med mitt foretak. Her er konsekvensene - mva tilkommer (det ble ikke billigere, tvert om) - det er betydelig dårligere dekning der jeg er vant til å ha full dekning - de har er bruddgebyr på 3000kr Har vært i kontakt med kundeservice for å si ifra. Føler meg lurt! Vil dele mine erfaringer med så mange som mulig, selv om jeg føler meg litt dum som gikk på «svindelen»
Hei Thomas. Vi takker for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Informasjon om bedriftsavtaler skal fremgå svært tydelig. Vi ønsker derfor å undersøke dette. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Fikk rask hjelp på en hyggelig måte. Nettopp fått nytt abb og hadde ikke endret pinkode. Var på reise og gikk tom for strøm, så var veldig fint å få hjelp!
Hei Åse. Godt å se at du er fornøyd. 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Trengte litt hjelp på nettsidene der ventetiden for og få hjelp var ca 20 sec. Fikk hjelp og alt er bare 100%.
Hei Bjørn. Så hyggelig å lese at du er fornøyd! Det setter vi stor pris på 😊 Hilsen Mads, Phonero
Ved inngåelse av avtale ble det gitt løfter som selskapet ikke var i nærheten av å kunne levere. Til tross for delvis innrømmelse av manglende levering i henhold til avtale ved kontraktsinngåelse, avviser selskapet kansellering av abonnementer og påberoper seg rett til å kreve gebyr ved eventuell oppsigelse. En arrogant holdning hos kundeservice gjør det ikke enklere å komme fram til akseptable løsninger, (+ at det kan ta opp til en time å få kontakt med nevnte service). Phonero er nok bra for Phonero, men der slutter også det som er bra. Hold deg så langt unna Phonero som mulig.
Hei Terje. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på dette. Send oss gjerne en epost til [email protected] med ditt telefonnummer og gjerne detaljer om saken, så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Hold dere unna det dritt selskapet! Er kun ute etter dine penger. Etter å svare "ja" på en avtale via telefon, fikk jeg bindingstid på 24 mnd og eventuell bruddgebyr på 3000 eks. moms. Håper alle leser omtalene fra andre kunder før de signerer noe som helst!
Hei. Så kjedelig å lese om din opplevelse av og hos Phonero. Sånn skal det ikke være. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Rask og effektiv support for bedriften, når jeg hadde behov for det!
Hei Kathinka. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero