Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid hjelpsomme og imøtekommende på kundesupport
Heisann Kari. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
God opplevelse, raskt svar, forsto utfordringen min. Gjennomføringsevne høy. Hyggelig på et profesjonelt nivå
Hei, Jørn. Så flott å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Rask respons, tydelige forklaringer og god info. Lett å forstå. Og hyggelige!
Hei, Janne Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss så flotte komplimenter. Disse videreformidler jeg til kundesenteret :) Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Man skal lete lenge etter en så vennlig, hjelpsom og tålmodig kundeservice medarbeider!
Hei, Jette Utrolig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er stolte av å være beste kundesenter for bedrifter i 2021, kåret av EPSI. Vi slår oss selvfølgelig ikke til ro med det, og tar tilbakemeldingen din med oss som videre inspirasjon i arbeidet. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Oversikt over mitt abonnement. Enkelt og bestille større datapakker. Samt sperring ved oppbrukt data.
Heisann Britt. Så gøy å se at du er fornøyd med appen Ditt Phonero! I appen har du alltid tilgang til PIN og PUK, og innloggingen er den samme på nettsiden. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding! :) Hilsen Christer, Phonero
Jeg har selv jobbet i Phonero i over 2 år og innser at det er en selskap som driver med rovdrift i form av svindel. Jeg betalte 250 kr i måneden. Plutselig får jeg en regning hvor dem mener at jeg skal betale 1100 kr i måneden. Dette mener de at de kan gjøre uten å gi meg en opplysning om høyere pris. Dette viser bare hvordan de behandler sine tidligere ansatte, så kan dere alle som vurderer å bytte til Phonero, lese dette og tenke på hvordan de da behandler alle sine kunder ettersom dette er standarden på sine tidligere ansatte. Hold dere langt unna! Har selv jobbet der og kan si at dette er et firma som kun bryr seg om penger inn til dem selv, de er ikke redd for å tråkke på noen tær.
Hei, Andreas. Nå kjenner ikke jeg til hvilket abonnement eller avtale du har hatt for ditt nummer, ei epost-adressen som er registrert på nummeret ditt for varsling og informasjon. Uten å kjenne til dette håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se hva som er tilfellet her. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Anbefaler ikke, jeg har vært bedriftskune jeg trudde det finnes ikke bedre leverandør som kan gi bedre dekning og priser til sine kunde. Men heldigvis det finnes da trenger jeg ikke å bruke mer tid på phonero
Hei, Ibrahim Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med navn og nummer, så ringer jeg tilbake. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero