Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Abonnement auto fornyes for ett år a gangen. Må sende brev innen bestemt dato og være bekreftet mottatt av Phonero før du kan si opp. Husk å skriv eksakt dato for oppsigelse for å si opp ditt abonnement. Nå som TELIA kjøper dem, ringte jeg support for å få stoppet abonnementet mitt. Påstår at de har full rett til å tvinge meg over på TELIA nett. Ble forbanna og minte de på at denne gangen er det de som bryter kontrakten. Truet med Forbrukerrådet, ble en annen tone da. Håper jeg kommer meg ut av dette helvete nå...
Svindel fra A til Å Kundebehandlere driver med løgn! Kom dere ut så fort det er mulig, for de som er der. Bytt ALDRI til Phonero.
For alle dere som på noe tidspunkt vil komme til å vurdere å tegne et abonnement med dette selskapet: STYR UNNA!!!
Hold dere langt unnna dette selskapet, har holdt på i 1 og et halvt år for og få byttet selskap. Dem har oppsigelsestid etter binding er gått ut.
Les godt gjennom vilkårene, liten skrift, hvis du ikke sier opp tre mnd før bindingen opphører, så binder du deg for nye 12 mnd.
Hei driver noen mindre bedrifter. Phonero har kostet meg mer enn jeg noen gang var i nærheten av å bruke hos andre "gode dyre leverandører" av telekommunikasjon tjenester. Før visste jeg ikke hva mobil utfordringer var. Det vet jeg nå etter å ha brukt Phonero. A-Å skuffelse. Nå skal det likevel nevnes at etter at Telia overtok så kan det se ut som om at kundeservice er blitt bedre. Det at det er rimelig kan fort bli dyrere om du ikke leser kontrakter og vilkår nøye. Tenk deg godt om og forvent en del tid til omorganisering av både telefoner, mobil ID og ellers mobil innstillinger ved bytte av leverandør. For oss kostet det mer enn det smakte. Hilsen enda en som ikke er en av de 250 000 fornøyde kundene deres.
Umulig å ringe ut. Umulig å motta samtaler, i utlandet. SMSer blir liggende i over en uke, før det da kommer haugevis! Useriøst, si opp snarest!