Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Produkt ok, kunde support og kunde behandling under enhver kritikk.
Fungerer helt topp for meg. Jeg har 50GB datapakke til samme pris som 15GB hos Telenor.
Bedriften vår har i en 2 års periode hatt Phonero. De hevdet hele tiden at dekningen deres var like bra som Telenor, fordi de lå på deres nett. Vi gikk over til Telenor og Telenor Mobilt Bedriftsnett for ca 1 måned siden. Det var som en helt ny verden, vi har fått dekning der vi tidligere ikke hadde dekning hos Phonero. Phonero har hele tiden sagt at de er lik på dekning, det stemmer ikke i det hele tatt. Vi har en helt klar anbefaling og det er Telenor, vi har ikke mistet en eneste samtale etter at vi gikk over til dem. Tapte samtaler er tapte inntekter for oss.
Fikk som lovet redusert prisen på abonnementene i vår bedrift med over 50%. Full Telenor-dekning og veldig god service med fast konsulent.
Skjulte kostnader, automatisk fornying av avtale og dårlig service!
Gode priser. Ingen ventetid på support. Lett å forandre avtale hvis behovet endrer seg.
Vi er et lite firma men ganske normal telefonbruk. Phonero har likevel klart å overraske oss gang på gang med skjulte kostnader og dårlig varsling. Hvis man har 1GB data inkludert i abonnement blir man ikke varslet ved overskridelse, men fakturert en helt syk sum pr mb opp til kr. 3.000, - (noe man fort havner på med denne summen pr mb). Skulle man merke at man passerer grensen så finnes det ingen muligheter for oppgradering eller endring i helger eller på kveldstid da de ikke har support da, dermed må man slå av mobildata eller telefon for å unngå disse gebyrene! Vi oppfatter det slik at Phonero spekulerer bevisst i dette og at dette er deres måte å tjene penger på, glad avtalen vår endelig er over.