Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde noe trøbbel med bestillingen, alt ble løst enkelt i førstelinjen til kundesupport. Alt var fikset etter en kort og hyggelig samtale! Meget bra!
Heisann Jonas. Så godt å se at det løste seg raskt og enkelt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Godt fornøyd med Phonero sine tjenester, men grunnet dårlig dekning fra Telia sitt nett der hvor familien har hytte og det faktum at jeg jobber noe derfra er jeg avhengig av stabil og god dekning. Om Telia oppgraderer sitt nett som forbereder kvalitet på dekning, er det aktuelt å bytte tilbake.
Hei, Matti Vi forstår at dekning er kritisk og Telia bruker millarder hvert år på å bygge ut dekningen. Vi vil gjerne se nærmere på hvilke områder det dreier seg om, og på den måten se om det allerede er arbeid der eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], legg med navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Hilsen Christer, Phonero
Veldig god dekning og veldig bra App. God kundeservice
Heisann, Hai. Så fint å se du er fornøyd med oss! Appen Ditt Phonero er vi veldig stolte av, så det gjør det ekstra gøy å se at du synes den er bra. Det å ha enkel tilgang til PIN og PUK i en app, ikke bare på SIM-kortene er ofte svært praktisk, noe man har i appen. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Supper hyggelig Og hjelpsom support ansatt/er.Stor fornøyd med servicen deres.Tegn kast 6 definitivt.
Hei, Silvana. Så gøy å få terningkast 6 og 5 stjerner! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Phonero leverer gode løsninger til oss som liten bedrift og trenger solide funksjoner for å gjøre vår telefonhverdag enklere. Når noe ikke er lett å finne ut av, eller mangler. Så er de raske med å svare på e-post og telefon.
Heisann, Marius. Så utrolig gøy å lese din tilbakemelding! Vi jobber hele tiden for å bli bedre. Selv som EPSI vinner av beste kundesenter for bedrifter gir vi oss ikke der. Tar med meg tilbakemeldingen din til vår kundesenteravdeling! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
God dekning og veldig bra kundeservice.oversiktlig app
Hei, Lena Så gøy å se at du er fornøyd med dekning og app! Appen Ditt Phonero gir deg oversikt over eget forbruk og lar deg bestille ekstra datapakke selv om du skulle være tom for data. I appen Bedriftsnett kan du velge å ringe fra jobbens hovednummer, sette samtaler over til kollegaer, både direkte og snakke med dem før du setter over. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Direkte til kontaktperson UTEN tastevalg - suverent
Hei, Edvard. Så bra at du liker funksjonen VIP liste i Bedriftsnett. Funksjonen gir dere mulighet til å velge at konkrete nummer automatisk skal gå rett til en konkret avdeling. Denne funksjonen dere også har tilgang til å benytte i egen ringeløsning om dere har behov. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller [email protected] så hjelper vi deg i gang. Hilsen Christer, Phonero