Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 628 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 628 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 628 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 319
664
114
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 628 verifiserte omtaler på Bytt.no

Er veldig fornøyd med kundeservice når jeg lurer på noe.

Omtale av  Ole C. O

Det var pris,men har ikke undersøkt priser fra andre,men det kan jeg jo gjøre,hvis ikke det er noe og gå på i pris hos dere,det er jo fint og få litt nye priser 🤔🤔

Svar fra Phonero
29.06.2022 13:34

Hei Ole. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det :) Vi er her hvis dere skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra service for å løse teknisk prolem

Omtale av  Atle

Fikk rask og god service i dag for å løse et problem med Samsung Galaxy Watch 4. Problemet skyldes en bug hos Samsung.

Svar fra Phonero
29.06.2022 13:17

Hei Atle. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Mads, Phonero

Styr unna!!

Omtale av  Muzaffar A. C

Lot meg villede til å bytte mobilselskap og ble der i 2.mnd før jeg fant ut at dette ikke var en match for meg. Tenkte som logisk var at jeg måtte returnere de 3500,- + jeg hadde fått godskrevet til min forrige leverandør, MEN nei de skal ha 3500,- x 2 + mva "Selgerene" jeg var i kontakt med før jeg byttet sa selvfølgelig aldri noe om dette, MEN de prøvde å få meg til også å binde mine 3 privat abn mot å betale oppsigelse for dem, MEN siden jeg ikke hadde noen binding hos min forrige leverandør så synes jeg det var litt rart at jeg skulle binde dem opp mot phonero på noen som helst måte... Ble akseptert. Etter 2.mnd bruk ble det selvfølgelig kluss med fakturaene og MB & tellerskritt til bl.a Pakistan var 3x dyrere enn forrige leverandør gjorde at "vinninga gikk i spinninga" Bad om å bli løst fra kontrakten og 2 selgere prøvde å overtale meg til å bli. Jeg ville da slippe å måtte betale tilbake det forrige utkjøpet. Den 3.je som ringte var vel "sjefs-win-back"-person og avsluttet samtalen med at da må du gjøre deg klar til å betale 7000 + mva for å komme deg ut av dette.. vil du virkelig det...?? Er du så dum...? hørtes det ut som han følte og sa! Ja, ALDRI mer phonero sa jeg! Anbefaler nå ALLE å se på sine forpliktelser og priser som til de grader i mitt tilfelle ble helt feil. Bare det å måtte betale for Bank-ID var grunn nok for meg til å si opp hos phonero, men så kom prisene for MB & tellerskritt i Tyrkia & Pakistan så var saken avgjort! Her kan jeg ikke annet enn å be den som er prisbevisst om å styre unna!

Svar fra Phonero
29.06.2022 13:12

Hei Muzaffar. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Hilsen Mads, Phonero

Dårlig dekning, virker ikke

Omtale av  Bjarte

Byttet fra Telenor til Phonero og angrer fælt. Dårlig dekning, Spesielt sms tjenesten er ikke til å stole på. Er man foreksempel med på en budrunde på et hus, så må man regne med at alle sms’er med høyere bud etc plutselig kommer inn alle sammen samtidig en god stund etter at budrunden er over og huset er solgt. har man først knyttet seg til Phonero, så er man stuck med dem i 24 mnd. De har et hemmelig bruddgebyr på 3000 kroner som de fakturerer dersom man bytter til en annen leverandør. Men prisene deres er bra, og kan således være et greit alternativ dersom man ikke er så avhengig av å være tilgjengelig hele tiden, eller ikke skal bruke telefonen til noe viktig.

Svar fra Phonero
28.06.2022 15:57

Hei Bjarte. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, dette hørtes ikke bra ut! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt med deg. Hilsen Mads, Phonero

Uredelig og dyrt

Omtale av  Karstein

Ble oppringt av karismatisk telefonselger som solgte inn abonnement til god pris. Det kom i etterkant fram at denne prisen var eks. moms og MMS. I tillegg kom 2 års bindingstid og dårlig dekning.

Svar fra Phonero
28.06.2022 15:44

Hei Karstein. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Informasjon om pris og eventuell bindingstid i bedriftsavtaler skal fremgå svært tydelig. Vi ønsker derfor å undersøke dette. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på det. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hyggelig mottakelse

Omtale av  Arnfinn

Jeg ble møtt av en usedvanlig imøtekommende og hjelpsom dame. Veldig hyggelig! Forbedringspunkt: lang ventetid, uklar stemme som etter noen minutters ventetid forteller at hvis du vil bli ringt tilbake, vennligst tast...sa hun 9 eller 0...eller?

Svar fra Phonero
27.06.2022 12:38

Hei Arnfinn. Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero

Dyreste teleselskap eg har opplevd

Omtale av  Elin

Hyggelig fyr som solgte abonnementet. Fikk ikke med meg at det var 2 års bindingstid, MMS ikke inkludert og dekningsutfordringer. Blei også kjempedyrt når eg var på reise i Østerrike og Tyskland tross privat WiFi tilkoblet i begge land og forsiktig bruk.

Svar fra Phonero
27.06.2022 12:33

Hei Elin. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero så langt. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Kontakt oss på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Mads, Phonero

Phonero har 4 628 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR