Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selgerne dere lyver. Lover ting som de ikke holder og Phonero frasier seg ansvaret. Kjøpt av Telia, men lar deg fortsatt ikke avbryte abonnementet. Sa opp abonnementet for ett år siden og det utløper pr. 1/10-17. Får fortsatt faktura siden jeg ikke har meldt om videreføring eller hvilken operatør jeg vil bruke. STYR UNNA.
De lover og lyver, over hodet ikke fleksible, dyrt.
Har de siste dagen fulgt nøye med på appen som hele tiden har sagt jeg har litt over 6GB data igjen. Jeg har så og si kun brukt wifi de siste 5 dagene, plutselig får jeg melding at jeg har brukt opp datapakken min.. Har skjedd en gang før også, bare at da fikk jeg aldri noe beskjed om at datapakken var brukt opp, det eneste jeg fikk var en svær regning. Selvfølgelig nyttet det ikke å klage på den. Dekning og lignende har vært bra for min del, men det er svindel med det data pakke opplegget deres.
Tjenesten er så upålitelig at jeg til slutt ble nødt til å si opp abonnementet. Da oppdaget jeg at de fanger kundene sine med 24 mnd binding og 3750,- for å bryte avtalen. Det skal tydeligvis koste å unnslippe Norges sannsynligvis dårligste mobilleverandør.
Elendig kundeservice, fikk ikke den hjelpen jeg trengte. Frekk og sur kundebehandler.
Er det ingen andre alternativer, så er ikke phonero et alternativ engang. Total mangel på kundebehandling. Sene svar. Gebyrer i alle retninger, det er bruddgebyrer, oppsigelsesgebyrer, oppsigelsestid som går om hverandre.
Bli ringt opp fra en telefonselger som lovde det blå fra himmelen og jeg var så dum og sa ja, første sjokk kom med første faktura på over 4000 kr... Jeg fikk skriftlig av selgeren at internett bruk er det samme i utlandet som i Norge d.v.s. innen de 25 GB jeg hadde oppstår det ingen kostnader ekstra men etter det kommer kostnader, etter denne fakturaen kontaktet jeg Phonero og det frekkeste jeg noen gang har opplevd var uttalelsen "... Vi for holder oss til våre retningslinjer, en telefonselger kan love hva han vil..... " ingen mulighet til å lytte til telefonsvareren, ingen mulighet til å sende eller motta MMS, SMS kom inn som MMS og de kunne jeg ikke åpne, hadde 2 telefon nr fra Phonero og det var i 90 % av alle tilfeller ikke mulig og ringe til nr 2 selv om den var ved siden av meg med full dekning og mobilen på, det kom bare at abonnenten har slått av eller befinner seg ute av område...... Jeg trakk 300 kr fra alle fakturaene etter avtale med service telefon, jeg sa opp avtalen 3 måneder før og bare en uke etter det kom oppsigelsen fra Phonero og en faktura på bruddgebyr på 9000 pluss moms.... Nå er det forliksrådet og om de er nøytrale og se på saken nøyaktig må jeg bare få en god dom.... Phonero har ingen peiling på service men god peiling å lure penger ut av folk som gikk på lim.... 64 % av omsetting av Phonero er bruddgebyr har jeg lest på nettet en gang og det sier jo veldig mye!