Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig god service. Fikk hjelp med en gang, og fikk i tillegg en rask og enkel innføring i produktet jeg fikk tilgang til uten å spørre. Generelt ellers fungerer sentralbordet ekstremt godt. Anbefales!
Hei Tina. Utrolig gøy å se at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundeservice for bedrifter i 2021, og Bytt-favoritt i samme periode. Vi gir oss ikke der, og vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Jeg er svært fornøyd med Phonero og kunderservicen deres. Alltid rask og positiv respons når jeg er i kontakt med dem. Kan absolutt anbefales videre.
Hei Merete. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, disse gode samarbeidene gjorde at vi klarte å bli beste kundeservice for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Meget bra service.Hyggelig person som jeg var i kontakt med.Har ingen negative ting å bemerke.
Hei Karl. Takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Vi byttet til Phonero for mange år siden og er kjempefornøyd . Bedrift nett sentralbord er kjempelett og bruke og virker veldig bra.
Hei Morten. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Har gode erfaringer med Phonero fra før der jeg faktisk ble oppringt og fortalt at jeg kunne få noe billigere i eksisterende mobile bredbånd. Ble også oppringt da kundebehandler spurte om alt var greitt! Bruddgebyret er jeg ikke fornøyd med da også Phonero er et selskap i Telia og faktura fra Phonero kommer fra Telia. Det virker veldig rart. Kan ikke huske at selgeren fra Phonero opplyste om 24 mnd. bindingstid. Selgeren fra Telia sa heller ingen ting om det. Jeg er sjølsagt klar over at jeg burde ha sjekka det som stod i avtalen. Har snakket med to kundebehandlere som skulle sjekke ut om jeg kunne få slippe bruddgebyret. De har ikke kontaktet meg tilbake. Den siste kundebehandleren har gjort en god jobb! Tok kontakt og ordna opp! Takk for det!
Hei Per. Takk for god tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler og at avbestillingsgebyr faktureres dersom man sier opp innenfor avtaletiden, vi beklager om dette ikke kom tydelig nok frem i salgsprosessen. Godt å se ting løste seg til slutt :) Hilsen Mads, Phonero
Bra service og rask positiv hjelp når trenger det🎯
Hei Nils. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Totalt sett veldig godt fornøyd med god service.👍🤓
Hei Hp. Så flott å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero