Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig rask og god service, kan anbefale Phonero chat!
Så hyggelig å lese, Svein! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Bestilte sentralbord og flytting av nummer etter dårleg service frå Telenor. Ventetid hjå Telenor kundeservice 20 minutt, Phonero 20 sekund. Løysinga var oppe dagen etter. Superfornøygd!
Tusen takk for hyggelig omtale, Jarle! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Svært behjelpelige på tlf når det kom til individuelle tilpasninger for de ansatte.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Henrik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Supporten på Phonero fungerer helt ypperlig. Alltid hjelp å få når man trenger det.
Vi setter stor pris på omtalen din, Ellen! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og god kundeservice. Hyggelige og hjelpsomme kundebehandlere.
Så hyggelig å lese, Torill! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Var fornøyd helt jeg skulle si opp abonnementet. Oppdaget at detcikkr var gunstig på norn måte for neg lenger. Og at Phonero lå etter på prisi mnd. Og Gb pris! Har hatt abonnementet nesten 3 år. Da vi skulle skifte kom det raskt melding om at det ble bruddgebyr på 3000 kr på meg og min ektefelle som abonnerte gjennom firma mitt. Pga brudd på en oppsigelsestid, som viser seg å være 3 mnd 😳Kom som en bombe. Kan jo ikke fort nok få sagt opp avtalen!!! 😡 Og vil ikke anbefale noen dette pga av en sånn bindingstid. Og var ikke informert om det på forhånd. (Jeg har ikke benyttet eksklusiv mva i løpet av Abbonent tiden his Phonero. )
Hei Bjørg! Det er leit at du sitter igjen med dette inntrykket og vi vil gjerne se på saken for deg om du sender oss en henvendelse. Ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine dyktige kollegaer ta kontakt med deg! Hilsen Cecilie i Phonero.
Skulle få en såkalt sømløs overføring av 2 mobilab. og 2 trådløse bredbånd. Har medført masse rot. Pt. usikker på om det er overført bredbånd til begge aktuelle adresser. Får bruddgebyr fra moderselskapet telia på et abbonnement som har art flere år, - søkt kontakt med Phonero kundeservice mm., men ingen svar så langt
Hei Gunnar! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Mads i Phonero.