Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero har inkludert tjenester vi tidligere måtte betale for og som ikke var tilgjengelig hos tidligere leverandører. Byttet ble effektivt gjennomført, var godt planlagt og vi fikk til og med assistanse ved fysisk oppmøte av Phonero medarbeidere. Gode rapporterings- og adminverktøy, vi håndterer selv endringene og ved behov får vi rask og god assistanse. Vi er også godt fornøyd med dekning og stabilitet på tjenestene.
Hei Henrik! Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi er glade for å høre at byttet til oss gikk effektivt og at du er fornøyd med våre tjenester og støtte. Vi ser frem til å fortsette å gi deg god service i fremtiden. Hilsen Christer
Gammel som fra annen operatør sto i tlf. Derfor fikk vi ikke nett utland. Ut med sim og aktiverte esim og da løste problemet seg. Super service. Husk og nevne til andre at sim må ut av tlf
Hei! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at problemet ditt med bytte av abonnement til nytt SIM i utlandet ble løst raskt. Din tilbakemelding er viktig og vil hjelpe oss med å informere andre kunder om denne løsningen. Hilsen Christer
God informasjon og overføring av abonnement skjedde som avtalt og til nøyaktig avtalt tidspunkt!
Hei! Det er flott å høre at du hadde en sømløs opplevelse med overføring av abonnement. Vi jobber hardt for å sikre at prosessene våre er effektive og enkle for våre kunder. Takk for din positive tilbakemelding! Hilsen Christer
De har meget dårlig dekning og mange får ikke kontakt med deg og det er stadig brudd på linja pga minimal dekning. Jeg anbefaler å ikke vurdere Phonero, da de ikke er istand til å levere.
Hallo! Vi er virkelig lei oss for å høre om dine utfordringer med dekningen og kontakten. Vi tar tilbakemeldingen din seriøst og vil gjerne undersøke! Kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan undersøke området du opplever utfordring i, slik at vi kan se om det er oppgradering til 5G eller annet arbeid i området. Hører fra deg Hilsen Christer
Selgere som lover gull og grønne skoger, men når det kommer til et stykke stemmer ikke noe Her var det ikke bruddgebyr og bra dekning Men plutselig var det både bruddgebyr og dårlig dekning Ta alltid opp avtale med selger på bånd om dere skulle prøve det men best å styre unna
Hallo! Vi setter pris på tilbakemeldingen din, selv om den er negativ. Det gir oss muligheten til å forbedre oss. Vi beklager for eventuelle misforståelser, og ønsker å se nærmere på saken. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan få sett nærmere på denne saken. Hører fra deg Hilsen Christer
Rask og god hjelp fra kundeservice da jeg måtte ha hjelp til å installere e sim på ny «gadet». Det var ikke rett frem, men kundebehandler var løsningsorientert og fikk løst min utfordring. Mange takk!
Hallo! Vi setter stor pris på din positive tilbakemelding. Det er fantastisk å høre at du fikk den hjelpen du trengte fra vår kundeservice. Vi er her for å sikre at du får den beste opplevelsen mulig. Takk for at du delte din erfaring! Hilsen Christer
Et selskap som selger seg inn til enkeltmannsforetak og småbedrifter på en useriøs måte. Det som skjer er at de ikke opplyser om at priser er uten moms (De ramser det raskt opp og tar det opp på bånd og bruker det som bevis på at du har fått info når du angrer dagen etter) men ikke minst at de heller ikke opplyser om at når du inngår "deriftsavtale" så har du etter loven heller INGEN ANGRERETT. Dette utnytter de ved å ha et skyhøyt bruddgebyr på kr 3000 - igjen pluss moms - altså kr 3750 PR ABONNEMENT du har inngått! I tillegg bonder de deg i 2 år - og hvorfor inngå et anonnement med slike vilkår? Lokkes du med mobil el.l for å inngå abonnement krever de OGSÅ at denne betales tilbake som om ikke bruddgebyret skulle være en kompensasjon for evt slike ting. Håper vi sammen kan bidra til å luke ut dette useriøse selskapet fra markedet.
Hei! Vi er virkelig lei oss for den opplevelsen du har hatt. Det er viktig for oss å sikre at våre kunder har full forståelse av alle aspekter av avtalen de inngår med oss. Dine bekymringer er tatt på alvor og vi vil undersøke dette umiddelbart. Send meg gjerne epost med kontaktinformasjon og gjerne litt mer informasjon til [email protected], så kan vi få sett på dette med en gang. Hører fra deg Hilsen Christer