Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovt at de dekket inntil 3000,- i bruddgebyr ved å gå over til Phonero. Jeg opplyste om at jeg hadde telefon på nedbetaling i ICE men selger sa ikke et ord om at bruddgebyr ikke dekket utstyr. Jeg ble lurt og fikk ikke medhold da jeg klaget.
Hei Gaute! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Får alltid veldig god hjelp. Phonero tilbyr ekstra hjelp videre for det jeg spør om. De er så positive og alltid positive. Får så god hjelp her. Jeg er en medarbeider til Phonero i vår bedrift, og samme hva jeg spør etter er det hjelp og få, aldri forslag på at det kan jeg finne løsning på ved og gå inn på……. spørsmålet mitt blir alltid løst enten via telefon eller at Phonero gjør det. Er så utrolig fornøyd med dere. Spørsmålene nederst her føler jeg er vanskelig og svare på da vårt kundeforhold går på anbudsrunder.
Så hyggelig å lese, Marit ! Tusen takk for en fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig fornøyd med total opplevelsen som bedriftskunde
Hei. Tusen takk for en kjempe fin omtale, Siw 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
Ble nettopp ringt opp for x-te gang av en veldig pågående selger som lovte at alt blir bare billigere og grønne enger, hvis vi bytter fra ICE til Phonero. Og at DE eier nettet som ICE leier av de. MEN: Jeg vet at Phonero bruker Telia som har null dekning her og at det er ICE sitt eget nett vi bruker. I tillegg er det et bedriftsabbonement på 24 mnd bindingstid, som vi da altså ikke kunne ha brukt, hvis jeg hadde gått i fella. Makan til useriøs leter man lenge etter.
Hei Susanne! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Bra mobiloperatør med super kundeservice. Får rask og god hjelp til dei utfordringer og spørsmåla eg måtte ha.
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Johannes😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Skulle gjerne sett at det hadde vært noe support gjennom påsken også.
Hei Hilde! Takk for tilbakemeldingen din 😊 Selv om kundebehandlerne våre er noen skikkelige superhelter, må de også ha litt hvile. Utenom åpningstidene er det vår supre chatbot Phonelia som holder fortet. Hun hjelper deg mer enn gjerne med det du trenger hjelp til. Det beste av alt – hun er tilgjengelig 24/7! Hilsen Dina i Phonero
Vi har vært kunde hos Phodero i 4 måneder. Vi var ikke fornøyd med opplevelsen fordi de pleide gang på gang å belaste oss med høyere kostnader enn avtalt. I tillegg lovet en selger oss muligheten å dele nett mellom familiemedlemmer, men det var løgn. I Februar 2023 valgte vi å bytte abonnement til en annen leverandør. Vi er en familie på 5 stk. som alle var kunder hos Phonero. Først så belaster de oss 18 750kr, det skjønner vi fordi det er et bruddgebyr siden vi hadde bindingstid hos dem. Vi har ikke betalt den fakturaen enda, så sender Phonero en til faktura, denne gangen på 30 000kr. Hva er dette for noe??? Det er nesten som om Phonero ikke tåler å miste kunder. Vi forventet mye bedre av et slikt selskap. Vil ikke anbefale til noen som helst.
Hei Ammar! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.