Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har er ikke bare lurer folk det er myr mer . og det er veldig dårlig kommunikasjon og veldig dårlig ansatt Men jeg har lærte meg noe her at jeg ikke tror på folk eller stol på tlf salg fordi de har ikke samvittighe spesielt de som jobber i den firma har
Hei! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne undersøke saken din og se hva vi kan gjøre for deg. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg får alltid veldig rask og god service når det er noe jeg trenger hjelp til 👍
Så fint å høre Anne! Tusen takk for omtalen 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med kundeservicen hos Phonero! Det går raskt å få svar, og alle oppgaver løses! Det er fortsatt noen få steder med litt dårlig dekning, men ellers superfornøyd.
Takk for hyggelig omtale, Ingrid! 😊 Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har bare gode erfaringer med Phonero de årene SVV har hatt abonnement hos dere. Veldig kjekt med Samtalelogg for å sjekke hvem som har ringt. Får alltid beskjed når jeg er i utlandet om priser etc. Er usikker på dekningen i grisgrendte strøk - på hytta i Sogn er det dårlig dekning
Heisann, Maryann! Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med samtaleloggen og varslingene du får i utlandet. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre dekningen, inkludert i grisgrendte strøk. Ha en flott dag videre Hilsen Christer
Jeg byttet til Phonero utelukkende fordi selger lovte at de hadde "akkurat den samme type data rollover" som vipps, etter at jeg hadde forklart hvorfor vipps' løsning med kumulativ data rollover var perfekt for meg, og vanlig data rollover ikke var interessant. Det viste seg å ikke stemme, men da hadde jeg allerede signert kontrakt med 2 års bindingstid (noe selger selvsagt ikke nevnte, men greit nok, jeg burde lest kontrakten bedre). Var i kontakt med kundeservice ang dette, og de sa de ikke fant noe avtalebrudd, da det i kontrakten sto "data rollover", og det var det jeg fikk. At selger hadde lovt at det skulle være akkurat den samme som vipps var tydeligvis ikke så interessant. Jeg fikk 50gb data jeg måtte bruke innen 3 mnd som plaster på såret, hvorav jeg brukte kanskje 3, da det ikke var en periode jeg hadde behov for mye data.
Hei. Her ønsker jeg å undersøke litt mer hva som egentlig har skjedd med tanke på Rollover. Kan du sende meg en epost på [email protected], inkluder mobilnummer og navn. Hører fra deg. - Christer
Har ikke hatt noen problemer med Phonero... Har fått hjelp om jeg trengte det. Alt bra.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Strøken bistand over chat. Effektivt og meget hjelpsomt
Heisann Anders! Tusen takk for de hyggelige ordene om vår kundeservice via chat. Vi jobber alltid for å være så effektive og hjelpsomme som mulig. Hilsen Christer :)