Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har i mange år nå vært kunde hos Phonero. Vår erfaring er at Phonero er en totalleverandør av teletjenester som tilfredsstiller våre behov. De har en rask og effektiv kundservice, og prisen har vist seg veldig god når vi har matchet mot andre leverandører.
Hei Øyvind. Veldig hyggelig å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Phonero hjelper rask og har tett oppfølging i ettertid. Hyggelige ansatte som alltid bidrar til effektiv behandling av ulike problemstillinger.
Hei Anniken . Tusen takk for en kjempe fin omtale 😊 Dette var super hyggelig å lese! Vi skal sørge for at det fortsetter sånn! Hilsen Mads, Phonero
Veldig hyggelig service! Rask problemløsning. Samtalen var ren nytelse.
Hei Sebastian. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk 😊 Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Phonero ringte meg, jeg var interessert i noe billigere enn jeg hadde. Var solgt inn tidlig i samtalen, og da jeg mot slutten ble informert om at abonnementet måtte stå på enkeltmannsforetaket mitt for at jeg skulle få den gode prisen, tenkte jeg ikke over, og ble ikke gjort oppmerksom på konsekvensen av å tegne abonnementet med mitt foretak. Her er konsekvensene - mva tilkommer (det ble ikke billigere, tvert om) - det er betydelig dårligere dekning der jeg er vant til å ha full dekning - de har er bruddgebyr på 3000kr Har vært i kontakt med kundeservice for å si ifra. Føler meg lurt! Vil dele mine erfaringer med så mange som mulig, selv om jeg føler meg litt dum som gikk på «svindelen»
Hei Thomas. Vi takker for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Informasjon om bedriftsavtaler skal fremgå svært tydelig. Vi ønsker derfor å undersøke dette. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Fikk rask hjelp på en hyggelig måte. Nettopp fått nytt abb og hadde ikke endret pinkode. Var på reise og gikk tom for strøm, så var veldig fint å få hjelp!
Hei Åse. Godt å se at du er fornøyd. 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Trengte litt hjelp på nettsidene der ventetiden for og få hjelp var ca 20 sec. Fikk hjelp og alt er bare 100%.
Hei Bjørn. Så hyggelig å lese at du er fornøyd! Det setter vi stor pris på 😊 Hilsen Mads, Phonero
Ved inngåelse av avtale ble det gitt løfter som selskapet ikke var i nærheten av å kunne levere. Til tross for delvis innrømmelse av manglende levering i henhold til avtale ved kontraktsinngåelse, avviser selskapet kansellering av abonnementer og påberoper seg rett til å kreve gebyr ved eventuell oppsigelse. En arrogant holdning hos kundeservice gjør det ikke enklere å komme fram til akseptable løsninger, (+ at det kan ta opp til en time å få kontakt med nevnte service). Phonero er nok bra for Phonero, men der slutter også det som er bra. Hold deg så langt unna Phonero som mulig.
Hei Terje. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på dette. Send oss gjerne en epost til [email protected] med ditt telefonnummer og gjerne detaljer om saken, så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero