⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 682 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 682 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 682 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 368
667
114
64
469
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 682 verifiserte omtaler på Bytt.no

Feil fakturert telefon.

Omtale av  Knut

To e poster og feilfakrurert tlf. ble fjernet og kredittnota utstedt. Kjapt svar. Phonero fungerer godt for en hyggelig kostnad. Heller ikke massiv og masete markedsføring.

Svar fra Phonero
11.02.2022 09:26

Heisann Knut. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget tilfreds med kundeservice

Omtale av  Knut

Mange selskaper har god kundeservice, men her opplevde jeg å få spesielt god hjelp og gode, relevante råd.

Svar fra Phonero
11.02.2022 09:25

Hei, Knut. Takk for en fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Veldig bra

Omtale av  Fritz

Veldig bra. Phonero har god dekning og service. Samtaler og oppringing er tydelige og blir ikke brutt.

Svar fra Phonero
10.02.2022 14:44

Heisann Fritz! Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero. Derfor kan du med gratisfunksjonen 4G Tale få bedre dekning, bedre lydkvalitet og raskere kontakt med den du ringer. Vi har veileder på nettsiden eller du kan kontakte kundesenteret så hjelper vi deg med hvordan du kan aktivere det på telefonen. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero

Telefonselger har gitt inntrykk av en annen avtale som ble gitt på papiret

Omtale av  Amund

Mitt kundeforhold begynte etter at jeg ble kontaktet av Phoneros selger per telefon. Jeg ble tilbudt en bedriftsavtale da selger så jeg hadde et enkeltmannsforetak. Jeg opplyste om at dette foretaket aldri har vært i bruk da jeg er i annen fulltidsstilling. Til tross for dette skulle selger gi meg en billigere avtale gjennom mitt enkeltmannsforetak, selv om jeg sa jeg bruker abonnementet mitt som privatperson og ikke ville ha bedriftsabonnonment. Jeg fikk opplyst om at bindingstiden dessuten var på 24 måneder og takket da nei fordi jeg ikke ville forplikte meg til en mobiloperatør på en så langsiktig og økonomisk måte. Selger kunne imidlertid etter samtale med sin sjef tilby meg samme avtale uten bindingstid og forpliktelse. Jeg vil understreke at premissene for at jeg gikk med på avtalen var at den skulle være uten binding og forpliktelse. Dette kunne jeg ikke lenger takke nei til så jeg takket ja per melding. Da jeg mottok min første faktura kunne jeg se at jeg i tillegg til prisene jeg fikk oppgitt i tilbudet måtte betale moms. Prisene stemte ikke overens med det selger informerte om per telefon, i forkant av opptaket av avtalen. Ettersom jeg ikke har enkeltmannsforetaket i drift har jeg ingen inntekter jeg kan avskrive avgiften på skatten, dette opplyste jeg om til selger per telefon. Det ekstra beløpet økte mine utgifter betraktelig og det endte opp med en avtale som ble dyrere enn den jeg hadde i utgangspunktet hos Telenor, altså det motsatte av det selger lovet meg. Jeg ble feilinnformert av selger til å tro at jeg skulle få en avtale billigere enn de faktiske forholdene senere skulle vise. Selger visste at foretaket mitt aldri har vært i bruk og ikke har noen inntekt. Og misledet meg inn i en avtale jeg ikke burde hatt. Etter denne erfaringen besluttet jeg å avslutte mitt kundeforhold hos Phonero og starte et nytt kundeforhold med Telenor. Jeg ble overrasket over å få bruddgebyret på 3000 + moms(totalt nesten 4000) da dette ikke stemte overns med premissene jeg stilte over telefon. Jeg ser i ettertid at dette står i vilkårene i avtalen, men dette stemmer ikke med det som ble avtalt mellom meg og selger muntlig på forhånd. Jeg skulle gjerne fått en advarsel om bruddgebyret i forkant av utmeldingen. Jeg ble oppsøkt av telefonselger med bakgrunn i mitt enkeltmannsforetak og ble misledet til å tro at jeg skulle få en avtale som var billigere enn den jeg hadde fra før. Selger kommuniserte at jeg ikke var forpliktet ved bindingstid, men holdt igjen informasjon om et betydelig bruddgebyr. Prisene ble oppgitt uten MVA, noe som ikke var relevant i mitt tilfellet, da disse må betales av meg som privatperson uansett. Jeg skriver med dette denne negative omtalen om dere, med bakgrunn av at jeg er blitt feilinformert per telefon. Hadde jeg fått vite om bruddgebyret ville jeg ikke sagt opp avtalen så snarlig, og hadde jeg fått vite om momsen og bruddgebyret av selger ville jeg ikke inngått avtalen i utgangspunktet. Når prisene ble diskutert ble ikke momstilegget nevnt. Slik jeg kan lese av andre negative avtaler fra det siste tidsrommet ser jeg at det er mange som har hatt lignende erfaringer. Det virker som telefonselgere bevisst oppsøker personer som har enkeltmannsforetak og ved å holde igjen informasjon om sanne priser lokker vedkomne inn i en avtale som er svært ugunstig for privatpersoner med vilkår som er tiltenkt etablerte bedrifter. Jeg blir veldig skuffet og betenksom når dette gjort med overlegg av selger da selger har fått vite hvordan min situasjon egentlig er. Håper denne omtalen kan veilede andre som vurderer Phonero bort fra å havne i min situasjon. Samtidig undres jeg om Phonero virkelig kan stå bak en slik salgs-etikk. Jeg har vært i kontakt med kundeservice og vil videre ta saken med til brukerklagenemnda for elek. kommunikasjon. Dersom du som leser omtalen har erfart en lignede sak med Phonero kan du gjerne gi meg en beskjed.

Svar fra Phonero
10.02.2022 14:33

Hei, Amund. Dette hørtes ikke bra ut Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] Legg gjerne med ditt nummer og selgers nummer om du har dette. Vi vil gjerne se nærmere på saken og foreta nødvendige tiltak. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero

Fungerer.

Omtale av  Per

Ok dekning, svarte raskt på kundeservice, fikk hjelp med en gang, holdt ord.

Svar fra Phonero
09.02.2022 13:51

Hei, Per. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Selv som Bytt-favoritt 2021 og EPSI vinner av beste kundesenter for bedrifter gir vi oss ikke der, og fortsetter arbeidet for å yte god service fremover. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra service

Omtale av  G. J

Et skifte fra Telenor Bedrift var enkelt. Billigere abonnement og mer for pengene.

Svar fra Phonero
09.02.2022 13:47

Heisann "G. J" Så fint å se at du er fornøyd med både pris og hva du fikk for prisen. Vi setter pris på tilbakemeldingen og ser frem til et godt samarbeid. Hilsen Christer, Phonero

FANTASTISK

Omtale av  Ahmed A

Veldig god kunde service, vi er et firma som ønsker å ta være på våres tid, og Phonero bruker ikke våres tid !!!

Svar fra Phonero
09.02.2022 13:45

Hei, Ahmed. Takk for en flott tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 4 682 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR