Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Datahastigheten på telefonen min ble 0,01 Mbit da Telia ordnet overgang fra 3g til 4g. Kundeservice hjalp meg rimelig raskt, og nå kan jeg surfe med 40-50 Mbit. Bruker Phonero bedrift og er riiimelig fornøyd :)
Fikk tilsendt et defekt phonero-telia simkort. Kontaktet kundeservice med en gang for å gi beskjed. Ble fortalt at jeg enten kunne kjøre til nabobyen for å hente et nytt et selv, eller de skulle sende et nytt i posten. Jeg sa at jeg ønsket å få det i posten for å slippe ulempen med å måtte kjøre 15 min frem og tilbake bare for et simkort. Det har nå straks gått en uke hvor jeg har gått rundt med en mobil jeg ikke kan nås på, og jeg har fortsatt ikke mottatt noe simkort fra Phonero. Helt utrolig med tanke på at det skulle sendes så kortreist. Jeg tar derfor idag kontakt med kundeservice igjen og lurer på hva som skjer. Jeg får beskjed om at dette VET de ikke, det skulle ha vært mottatt. De beklaget og hadde forståelse for min frustrasjon blablabla alt det vanlige, men resultatet på løsningsorienteringen deres var som følgende - jeg kunne enten vente ytterligere for å "se hva som skjer", eller kjøre bort til nabobyen for å hente simkortet selv! Så jada, her sitter jeg nå etter en uke uten mottatt simkort, og må kjøre til nabobyen slik jeg ikke ønsket for å hente et simkort og rette opp i en feil som de begikk i utgangspunktet. Helt latterlig. Synes uttrykket handling sier mer enn tusen ord passer godt for Phonero. De lover og jatter på kundeservice om å få til rask ordning på problemer, men de holder ikke hva de lover.
Dårlig kvalitet på alt fra a til å. Ingen ting som funker. Har jobbet med kundeservice i 3-4 dager for å fikse noko så enkelt som viderekobling av nummer. Så siste dagen får eg beskjed om at det ikkje går. Pluss det tok over 48 timer å få oppdatering på databruken. Hold dokke laaaangt unna Phonero.
Vi gikk over fra Dipper til Phonero og alt har blitt dyrere og dårligere. Reklamen var at kostnadene skulle ned, men de tar penger for alt (noe ikke Dipper gjorde), veldig godt betalt for overforbruk av data, dårligere webløsning, utrolig dårlig dekning da særlig i utlandet.
Veldig bra. Har ikke hatt noe tull. Bra app, men god oversikt over brukt data, osv.
Fungerer 20% av tiden! Får beskjed om at datapakke er brukt opp før halve måneden har gått, noe jeg ikke kan forstå hvordan er mulig da jeg hadde 5gb før og ikke fikk et sånt varsel. Billigere å ha et kontantkort istedet for dette skvipet! Skulle ta ibruk tvillingkortet mitt siden telefonen min ble borte, men det fungerte ikke som forventet! Selvfølgelig var dette en Lørdag, og dem har ikke åpent kundeservice i helgene..
Feil gjentatte ganger på faktura. Ikke varsling om dataforbruk i utlandet. Wifi telefoni virker ikke overhodet. Dette er noe av det dårligste produkt du kan kjøpe. For alt i verden styr unna. Dette selskapet driter i kunden, er kun ute etter å vri deg for mest mulig penger.