Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Man skal lete lenge etter en så vennlig, hjelpsom og tålmodig kundeservice medarbeider!
Hei, Jette Utrolig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er stolte av å være beste kundesenter for bedrifter i 2021, kåret av EPSI. Vi slår oss selvfølgelig ikke til ro med det, og tar tilbakemeldingen din med oss som videre inspirasjon i arbeidet. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Oversikt over mitt abonnement. Enkelt og bestille større datapakker. Samt sperring ved oppbrukt data.
Heisann Britt. Så gøy å se at du er fornøyd med appen Ditt Phonero! I appen har du alltid tilgang til PIN og PUK, og innloggingen er den samme på nettsiden. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding! :) Hilsen Christer, Phonero
Jeg har selv jobbet i Phonero i over 2 år og innser at det er en selskap som driver med rovdrift i form av svindel. Jeg betalte 250 kr i måneden. Plutselig får jeg en regning hvor dem mener at jeg skal betale 1100 kr i måneden. Dette mener de at de kan gjøre uten å gi meg en opplysning om høyere pris. Dette viser bare hvordan de behandler sine tidligere ansatte, så kan dere alle som vurderer å bytte til Phonero, lese dette og tenke på hvordan de da behandler alle sine kunder ettersom dette er standarden på sine tidligere ansatte. Hold dere langt unna! Har selv jobbet der og kan si at dette er et firma som kun bryr seg om penger inn til dem selv, de er ikke redd for å tråkke på noen tær.
Hei, Andreas. Nå kjenner ikke jeg til hvilket abonnement eller avtale du har hatt for ditt nummer, ei epost-adressen som er registrert på nummeret ditt for varsling og informasjon. Uten å kjenne til dette håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se hva som er tilfellet her. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Anbefaler ikke, jeg har vært bedriftskune jeg trudde det finnes ikke bedre leverandør som kan gi bedre dekning og priser til sine kunde. Men heldigvis det finnes da trenger jeg ikke å bruke mer tid på phonero
Hei, Ibrahim Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med navn og nummer, så ringer jeg tilbake. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Kort responstid og utmerket service. Anbefaler gjerne Phonero bedriftsnett😊
Heisann Ragnhild. Så gøy å se at du er fornøyd med oss! Bedriftsnett er vi svært stolte av. Sentralbordet i en app. Mulighet for å høre med en kollega om de er ledige før du setter samtalen over, velg å ringe fra jobbens nummer fra mobilen og mye mer. Kunne sikkert skrevet i timesvis om funksjoner og muligheter, men det sier bare litt om hvor stolte vi er :D Veldig hyggelig å lese din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Anbefales pga meget tilgjengelig kundeservice og super på pris.
Hei, Ram. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Tar litt tid å sette seg inn i styringen av telefonsvarer og oppsett. Men veldig bra og rask hjelp når man trenger det. Kunne vært en litt enklere versjon for de minste bedriftene som ikke trenger alle funksjoner
Heisann Per. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Jeg tenker vi sammen skulle sett på muligheter for å forenkle administrasjonen av deres oppsett. Kontakt oss gjennom Support.phonero.no så finner vi en løsning sammen. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero