Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero varsler forbruk på 50% og 100%. Ikke på 80% som er det naturlige. Dette er rent spekualtivt for å tjene penger på overforbruk, som koster en formue. Hold dere langt unna!
Får ikke engang videresendt anrop. Faller også ut i en samtale.
Virker ikke som Phonero takler andre telefoner enn iPhone!
Ringer meg og tilbyr abonnement, informerer ikke at det er bedriftsabonnement, heller ikke at prisen er før mums, eller at det er 24 måneders bindingstid. Når jeg ber om informasjon svarer de ikke på alle spørsmålene jeg stiller, spesielt spørsmål om hvordan jeg kan avbryte abonnement. Når jeg ringer å spør om bindingstid 4-5 måneder inn i abonnementet, får jeg for første gang høre at det er 24 mnder binding (fikk ikke kontrakt tilsendt). Derfor ventet jeg i 25 mnder før jeg avbryter abbonementet. Allikevel får jeg avbruddsgebyr. Når jeg da spør om hva som skjer, får jeg da høre at de har fornyet bindingen med 12 måneder og at jeg måtte ha sendt skriftlig avbestilling 3 mnder før utgang av forje binding! Hvor var den informasjonen når jeg spurte om bindingstiden?! Føler meg rett ut LURT! Veldig Misfornøyd!
De er noen luringer som er lite samarbeidsvillige med kunder. Må si meg forskrekket over at de har fornyet mitt abonnement uten at jeg som kunde ble varslet!
Vi er en mellomstor bedrift som byttet til Phonero da de lovet at de var kjempebillige, og vi ville spare mye i måneden. For det første er det heller dyrere enn sine konkurenter, elendig kundeservice. Og hvis du ikke sier opp i en liten luke blir du automatisk bundet i en ny periode. MAKAN....
Vært kunde i årevis, billig og bra, aldri noe tull. Bekymret over at de har blitt kjøpt opp av Telia. Håper at dekningen forblir som før.